تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳
کد خبر: ۸۲۰۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون خبر داد:
تخلیه نخستین اسکله قایقرانی ساحل کیانپارس اهواز
مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون گفت: نخستین اسکله قایقرانی ساحل کیانپارس اهواز، تخلیه و در همان محل استفاده می‌شود.

مهدی مداری امروز اظهار داشت: چهار کامیون حامل اسکله‌های شناور امروز وارد اهواز شد که این اسکله‌ها در جوار پل طبیعت اهواز تخلیه و تا پیش از پایان سال جاری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ظرفیت این اسکله‌ها 250 کیلوگرم بر متر مربع است، افزود: اسکله‌های وارد شده ظرفیت استقرار 50 قایق را دارند.

مداری، ورود و استقرار اسکله‌های قایقرانی در محل‌های ساحل کیانپارس، عامری، گلستان و کوت عبدالله را در آینده نزدیک، اعلام کرد و گفت: با ورود اسکله‌های قایقرانی در کیانپارس، نخستین اسکله‌های قایقرانی پیش از عید نوروز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون یادآور شد: اعتبار مورد نیاز برای احداث اسکله‌ها، مجموعه ساحلی و پارکینگ، ١١ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: برای ایجاد فضای تفریحی و با نشاط در ساحل رودخانه کارون، برنامه‌های بسیاری در دستور کار قرار دارد که این پروژه‌های گردشگری آبی در مقطع اهواز موجبات اشتغال حدود 400 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم را فراهم می‌کند.

مداری در پایان گفت: در ساحل رودخانه کارون در مقطع اهواز بناست چهار اسکله قایقرانی و رستوران به همراه پارکینگ و تاسیسات وابسته ایجاد شود که این اقدامات با پیگیری‌های استاندار خوزستان اجرایی می‌شود.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عماد
|
FRANCE
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۶
0
1
لطفا ترتیبی اتخاذ نمایید که امنیت جانی استفاده کنندگان حتماْ تامین شود . جلیقه نجات و ناجی غریق. همواره وجود داشته باشد و از استحکام اسکله ها اطمینان حاصل شود . لطفا صدای ما را به گوش مسولین برسانید. با تشکر
:
:
:
آخرین اخبار