تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۸۲۰۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دانشگاه عدالت در منطقه آزاد اروند تاسیس می شود
مدیر فرهنگی و آموزشی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: دانشگاه عدالت در منطقه آزاد اروند تاسیس می شود.

نصرت الله شادنوش چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش و شورای فرهنگی شهرهای آبادان و خرمشهر، افزود: دانشگاه عدالت به همت آیت الله شاهرودی در منطقه آزاد اروند و در دو رشته اقتصاد و غذا تاسیس می شود.

وی همچنین از راه اندازی پژوهش سرای منطقه آزاد اروند خبر داد و اظهار داشت: لازم است، تجهیزات مورد نیاز این پژوهش سرا نیز از سوی مسئولان محلی تامین شود.

مدیر فرهنگی و آموزشی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور همچنین با بیان رضایت وزارت آموزش و پرورش و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از عملکرد منطقه آزاد اروند، گفت: بر اساس تعهد و تفاهم، سازمان مناطق آزاد، تعهد خرید سیستم سرمایشی مدارس منطقه آزاد اروند را قبول کرده است که مراحل ترخیص را طی می کند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نیز در این نشست با تاکید بر نیاز سنجی مدارس شهرستان های آبادان و خرشمهر، افزود: برخی دانش آموزان به دلیل نداشتن بضاعت مالی، ترک تحصیل می کنند که لازم است در این خصوص آسیب شناسی شود.

وی همچنین بر شناسایی دانش آموزان آسیب دیده و آسیب پذیر شهرهای آبادان و خرمشهر تاکید کرد.

حجت الاسلام سیدنبی موسوی امام جمعه خرمشهر نیز در این نشست گفت: با توجه به هجمه فرهنگی دشمن و ایجاد شبهات، آموزش و پرورش باید برای ارتقای بنیه علمی معلمان دوره های ضمن خدمت دایر کند.

وی ساماندهی مدارس روستائی منطقه آزاد راوند را خواستار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار