تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۸۲۱۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دفاع تقی‌زاده از اجرای طرح واگذاري مدارس به بخش‌خصوصي

مديركل آموزش و پرورش خوزستان با دفاع از اجرای طرح واگذاري مدارس به بخش‌خصوصي، گفت: ​طرح واگذاري مدارس به بخش‌خصوصي كمك خوبي به ما بود. ما كمبودها را از طريق بازنشستگان و شاغلين به‌كار تامين مي‌كنيم و اين تراكم در حجم آموزش قطعا کاهش كيفيت آموزش را به دنبال دارد، در حالي كه با اين طرح ما نيروي جوان و پر انرژي بيشتري در اختيار خواهيم داشت.

محمد تقی‌زاده عنوان‌كرد: اگر در گذشته 100 دانش‌آموز توسط دو سرباز معلم آموزش مي​ديدند، اكنون براي همين تعداد 5 نيروي آموزش توانمند داريم و اين سبب شده تا كيفيت تحصيلي به سمت بهبودي تغيير كند.

وی بیان‌كرد: ​اين بسته حمايتي كمك بزرگي براي كاهش نياز آموزش و پرورش به نیروی جدید و بالا بردن كيفيت در آموزش و پرورش استان بوده است.

تقي ​زاده خاطرنشان‌كرد:​ نيروي​هايی در اين طرح به‌كار گرفته شده‌اند توسط وزارت آموزش و پرورش مورد ارزيابي و بررسي قرار گرفته‌اند و اين افراد با علاقمندي بسيار و سطح علمي بالا وارد عرصه آموزش و پرورش شده​اند.

مديركل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اگر پيش از اين كلاس درس با معلم بازنشسته، سرباز معلم و يا به صورتي اضافه كار برگزار می‌شد، اكنون توسط نيروهاي علاقه​مند و با توانمندي بسيار بالا اداره مي‌شود و اداره آموزش و پرورش خوزستان نيز آموزش‌هاي ضمن خدمت نيز براي اين نيروها در نظر گرفته تا سطح توانمندي آن افزايش یابد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار