تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۸۲۲۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان و خرمشهر
گلزار شهدای آبادان و خرمشهر در ایام دهه مبارک فجر غبار روبی شد.

مراسم غبار روبی وعطرافشانی گلزار شهدا با حضور نماینده تام الاختیار مدیرعامل در رسیدگی به امورخانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران منطقه آزاد ،ائمه محترم جمعه، فرمانداران و مسئولان لشکری و کشوری در حضور خانواده محترم شهدا برگزار گردید.

عیسی خزینه پور نماینده تام الاختیار مدیرعامل در رسیدگی به امورخانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران در این خصوص گفت : پنجمین روز از دهه مبارک فجر به نام ایمان، جهاد و شهادت نامگذاری شده است. ملت ایران، برای استقرار حکومت الهی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایمان راسخ و با جهاد و شهادت، انقلاب را قوام بخشید و نهال آزادی را با خون خود آبیاری و تنومند کرد و این مسئله بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه افزود: امروز در وصایای شهدای عزیزمان، این جملات بیش از هر جمله ای دیده می شود؛ ما برای خدا، برای اسلام و برای قرآن، جانمان را فدا کردیم. ما برای استقرار نظام ولایت فقیه، جانفشانی کردیم. این واقعیت نشان می دهد مردم ولایتمدار ما حق رهبری را ادا کردند و رعایت همین حق باعث پایداری و عزت دین در کشور ما شد.

نماینده تام الاختیار  در رسیدگی به امورخانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران  ضمن تاکید  بر اهمیت حضور و تجدید میثاق با طلایه داران و حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس در پایان گفت:خانواده های گرامی و عزیز شهدا بر مزار شهیدان خود حاضر شدند تا با آرمان های انقلاب تجدید پیمان کنند و مسئولین منطقه آزاد اروند  نیز خود را خادم شهدا و خانواده معزز آنان می دانند و در راه تامین رفاه مردم غیور و ولایت مدار و توسعه اقتصادی منطقه آزاد اروند که قدم به قدم خاک آن مدیون خون شهدا و صبر و پایمردی خانواده صبور آنان و رشادت وایثار، ایثارگران و رزمندگان است از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. و ایران امروز،  به برکت خون شهیدان در اوج اقتدار ملی است  و آن را مدیون خون شهیدان خود می داند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
یک تهرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
چرا عکسش رو نذاشتید؟ دلم برای گلزار آبادان و جنت آباد خرمشهر خیلی تنگ شده. یک بار بیشتر نیومدم اونجا ولی خیلی دوستشون دارم:((
:
:
:
آخرین اخبار