تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۸۲۲۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعطيلی مدارس به موقع اطلاع‌رساني شود

معاون تربيت بدني و سلامت اداره‌كل آموزش و پرورش خوزستان گفت:​ روند تعطيلي مدارس بايد به صورت كارشناسي شده باشد و اگر فرمانداري يا استانداري در زمانی و تصمیم به تعطيلی مدارس گرفتند، این مساله باید به‌موقع اطلاع‌رساني شود.

محمود معزي اظهاركرد:​ درست نيست كه در مواقع آلودگي هوا در ساعت 13:30 تعطيلی مدارس اعلام شود و بايد قبل از آن پيش‌بيني شود و حداقل از دو ساعت قبل به آموزش و پرورش اطلاع داده شود تا بتوان به مدارس و دانش‌آموزان اطلاع‌رساني كرد.

وي با اشاره به امكان تكرار پديده گرد وغبار تصريح‌كرد: ​دستگاه​هاي استان براي مقابله با اين پديده بايد مدارس را مجهز كنند. مدارس بايد شيشه​هاي دو جداره داشته باشند تا گرد و غبار به داخل كلاس‌ها نفوذ نكند و سلامت دانش‌آموزان در معرض تهديد اين پديده قرار نگيرد.

معاون تربيت بدني وسلامت اداره‌كل آموزش و پرورش عنوان‌كرد:​ بايد يك كميته تخصصي مشكل از افراد صاحب نظر تشكيل و مسائل مربوط به تعطيلي مدارس را بررسی كنند و مسائل آموزشی، اجتماعي، بهداشتي و فرهنگي تعطيلی مدارس در اين كميته مطرح شود.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
کارمند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
2
راست می گه.الان هوا خاک شده و هنوز تعطیلی اعلام نشده.من که سر کار نمی رم.اگه فردا درد و مرض بالا اوردم اداره آموزش و پرورش هزینه ام رو میده یا اگه در اثر همین هوا مردم به خانواده ام رسیدگی میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تقصیر فرهنگیاست همشون با هم وقتی هوا خاکه نبایدبرن سر کار............تا یه فکری کنن
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
0
1
خب این مطالب رو که همه میدونند.کی بایداجراکنه ؟
:
:
:
آخرین اخبار