تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۸۲۳۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز از سرگرفته شد
مرکز اطلاعات پرواز فرودگاه بین المللی اهواز اعلام کرد: با بهبود وضعیت جوی و کاهش غلظت ریزگردها ، پروازهای این فرودگاه از نخستین ساعات روز دوشنبه از سرگرفته شد.

این مرکز دوشنبه اعلام کرد: با افزایش دید افقی ، پروازهای داخلی و خارجی شرکت های هواپیمایی از فرودگاه اهواز طبق برنامه انجام خواهد شد.

مجید ملایایی رییس روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان خوزستان نیز اعلام کرد: فعالیت عادی فرودگاه های اهواز و ماهشهر با نشست و برخاست هواپیماهای مسافری از ساعاتی پیش شروع شده است.

بسیاری از پروازهای هواپیماهای مسافری در فرودگاه های اهواز ، ماهشهر و آبادان روز یکشنبه به علت پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی کمتر از 50متر انجام نشد.

پدیده گرد و خاک روز یکشنبه که سبب افزایش ذرات معلق در هوا که تا 66برابر حد مجاز در ماهشهر و اهواز رسیده بوده ضمن آنکه مدارس و اداره های برخی شهرستان های استان خوزستان را به تعطیلی کشاند زندگی عادی مردم را نیز با مشکلاتی رو به رو کرد.

آموزش و پرورش خوزستان امروز دوشنبه مدارس نوبت صبح 12شهر استان از جمله اهواز را تعطیل اعلام کرده است.

هواشناسی خوزستان پیش بینی کرد تا فردا(سه شنبه) پدیده غالب در استان وزش باد خواهد بود ولی از سه شنبه به بعد بیشتر مناطق خوزستان تحت تاثیر سامانه بارشی جنوبی ، بارانی خواهد بود.

بروز پدیده گرد و خاک در خوزستان که گفته شده منشا آن کانون های داخلی استان است دو هفته ای است که بسیاری از فعالیت های روزمره مردم را مختل کرده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار