تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۸۲۷۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش فني و حرفه اي خوزستان اعلام كرد:
آغاز توزیع کارت چهارمین دوره آزمون ادواری سال 1393
خوزنیوز: توزیع کارت چهارمین دوره آزمون ادواری سال 1393 از ساعت 8 صبح امروز دوشنبه مورخ 27/11/1393 آغاز و تا ساعت 24 روز چهارشنبه مورخ 29/11/1393 ادامه می یابد.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان گفت: 648  نفر در چهارمین دوره آزمون ادواری سال 1393  که مورخ یک اسفند ماه سال جاری  برگزار می شود ثبت نام كرده اند كه از اين تعداد 489  نفر مرد و 158نفر  زن هستند و تمهيدات لازم براي شركت اين متقاضيان در آزمون فراهم شده است.

رحمن قلاوند افزود: مرحله كتبي چهارمین دوره آزمون ادواری سال 1393 در 8  حرفه شامل دریل کارواره کار، تعمیرکار خودرو درجه دو، رایانه کارICDL درجه دو، مدیر آموزشگاه فنی وحرفه ای، تعمیرکار اتومبیل های سواری درجه دو، آرایشگر دائم صورت زنانه، راسته دوز وشلواردوز در دو نوبت به صورت هماهنگ كشوري در مورخ یک اسفند ماه سال جاری در اهواز برگزار مي شود.

قلاوند با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند.

وی افزود: داوطلبان شرکت در این آزمون ها  می توانند  از تاریخ  27/11/93  تا تاریخ  29/11/93 با مراجعه به سامانهhttp://advari.irantvto.ir  و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان بیان کرد: دواطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی می توانند براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش استان براي شركت در آزمون عملي به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.
:
:
:
آخرین اخبار