تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۸۲۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آرزوی باران برای اهواز در جشنواره موسیقی
اجراهای شب چهارم بخش پاپ در جشنواره موسیقی فجر در حالی به صحنه رفت که در میان هیجان مخاطبان، برای بارش در اهواز دعا شد.

در شب سوم بخش موسیقی پاپ، به‌عنوان بخش جنبی سی‌امین جشنواره‌ی موسیقی فجر، سیروان خسروی و احسان خواجه‌امیری، هر یک در یک سئانس به صحنه رفتند. در شب چهارم نیز شهرام شکوهی و فرزاد فرزین، هر کدام یک سئانس، صحنه‌ی مرکز همایش‌های برج میلاد را در اختیار گرفتند.

شهرام شکوهی در اجرای خود که همانند دیگر کنسرت‌های دو سه سال گذشته‌اش در همین مکان و دیگر شهرها، قطعه‌های کاملا آشنا برای مخاطبانش را عرضه کرد، پیش از اجرای قطعه‌ی «شب و بارون»، با اشاره به باران چند روز گذشته‌ی تهران، از خدا خواست که این باران علاوه بر تکرار در تهران، برای خوزستانی‌ها و اهوازی‌ها هم ببارد تا مردم این نقاط از این کشور نیز بتوانند نفس بکشند.

این دعای شکوهی با تشویق و حمایت حاضران همراه شد. او همچنین با اشاره به غیبت مرتضی پاشایی در میان هنرمندان پاپ حاضر در جشنواره‌ی امسال، اجرای یکی از قطعه‌های خود را به روح او تقدیم کرد. ضمن آن‌که یکی دیگر از قطعه‌ها را به سرپرست گروه نوازندگان تقدیم کرد که به‌گفته‌ی او، درگذشت مادرش هم موجب نشد گروه را تنها بگذارد و برای مردم ننوازد.

این خواننده‌ی پاپ، در این شب که بلافاصله پس از حضور بر صحنه، از مسوولان وزارت ارشاد و انجمن موسیقی تشکر کرد که بار دیگر به او فرصت حضور در جشنواره را دادند، با این شوخی که اینجا جشنواره‌ی موسیقی است؛ نه جشنواره‌ی فیلم، و بخش پاپ هم قرار نیست مورد هیچ قضاوتی قرار گیرد، بارها حاضران در سالن و علاقه‌مندانش را به ابراز احساس و برون‌ریز هیجان تشویق کرد. این خواسته‌ی شکوهی هر بار با اجابت مخاطبانش همراه شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار