تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۸۲۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نیازهای فوری خوزستان در گردوغبار کدامند؟

مديركل مديريت بحران خوزستان گفت: در شرایط کنونی گرد و غبار، خوزستان به تجهيزات پزشكي و درماني، تجهيزات هلال احمر و شهرداري، اقدامات امدادي، شستشو، آتش​نشاني، آب​رساني و برق، آموزش و اطلاع‌رساني نیاز فوری دارد.

هاشم بالدي با اشاره به بررسی مشکلات پدیده ریزگردها در جلسه روز گذشته هیات دولت، اظهار كرد: در جلسه هيات دولت افزايش حقوق كارمندان، يارانه آب و برق و ايجاد رفاه براي كساني كه در استان خوزستان كار مي‌كنند و با گردوخاك سروكار دارند، پيشنهاد شده است.

وي افزود: انتظار داريم نیازهای استان خوزستان در قالب طرح​هاي كوتاه​مدت، ميان​مدت و بلندمدت اجرا شود و اقداماتي براي مواجه با گردوغبار انجام دهند.

بالدی گفت: در بحث طرح​های كوتاه‌مدت و ميان​مدت، هدف پيشگيري و ريشه​كن كردن گردوغبار مي​باشد هر چند ممكن است اجرای این طرح‌ها به بلندمدت هم برسد.

بالدي درباره لزوم تامین حق​آبه تالاب‌ها گفت: بايد وضعیت حق​آبه‌ها را بررسي کنیم و همچنین ببينيم که چه قدر براي بيابان​زدايي و کاشت درخت نياز داريم.

وی تصریح کرد: تامین حق​آبه تالاب​ها بحثی جدي است که تحقق آن، عزم جدي و ملي با مديريت استانداري و شخص استاندار را مي​طلبد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار