تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۸۳۰۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطیب جمعه شوش:
تجهیزات تنها بیمارستان شوش، در منزلت مردم نیست
امام جمعه موقت شوش با تاکید بر لزوم تامین نیازهای زیرساختی شهرستان متناسب با توانمندی های شهرستان، گفت:امکانات و تجهیزات بیمارستان ˈنظام مافیˈ شوش به عنوان تنها بیمارستان شهرستان، درشان مردم نیست.

حجت الاسلام عبدالرزاق عفری درخطبه های نمازجمعه این هفته شوش با گلایه از وضعیت و امکانات بیمارستان نظام مافی این شهر، گفت: این بیمارستان از کمبود پزشک متخصص و نیروی انسانی رنج می برد.

وی از دانشگاه علوم پزشکی دزفول به عنوان متولی رسیدگی به مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه، خواست تا نسبت به بهبود کیفی زیرساخت های این بیمارستان در حد انتظار مردم اقدام کند.

حجت الاسلام عفری همچنین در ادامه سخنانش به حمله دشمن به هواپیمای حامل نمایندگان مجلس و روحانیون در دوران دفاع مقدس و شهادت آیت الله محلاتی نماینده ولی فقیه در سپاه اشاره کرد و گفت:این روز، فرصتی است که نقش روحانیت را در دفاع مقدس یادآوری کرده و به تبیین ابعاد شخصیتی شهید محلاتی به عنوان شهید محوری روحانیت در دفاع مقدس بپردازیم.

خطیب جمعه شوش همچنین با گرامی داشت پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، گفت:با وجود همه مشکلات و سختی هایی که برای آن حضرت به خصوص در زمان حادثه کربلا و بعد آن ایجاد شد، آن حضرت در برابر ستمگران ایستاد.

وی بر لزوم تامین نیازهای پرستاران به عنوان یکی از اقشار زحمتکش جامعه تاکید کرد.

ائمه جمعه دیگر شهرهای استان خوزستان نیز در خطبه های این هفته نماز، بر لزوم رفع کارشناسی مشکل ریزگردها، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایستادگی مردم ایران بر آرمان های نظام جمهوری اسلامی تاکید کردند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند شوش
|
Finland
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۱
0
0
امیدواریم که مسولان استان و شهرستان، به خواسته های مردم شهرستان شوش که از زبان امام جمعه این شهرستان بیان شدند ،رسیدگی کنند.
:
:
:
آخرین اخبار