تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۸۳۰۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار دارخوین شادگان تاکید کرد:
لزوم معرفی اماکن گردشگری، تاریخی و مذهبی دارخوین
شهردار دارخوین شادگان گفت: باید تلاش کنیم با معرفی اماکن گردشگری، تاریخی و مذهبی دارخوین و ارائه خدمات مطلوب زمینه اقامت و حضور مسافران را در شهر افزایش دهیم.

صالح اچرش امروز از اجرای برنامه‌های ایام نوروزی جهت مسافران و کاروان‌های راهیان نور خبر داد و اظهار کرد: این برنامه‌ها شامل نظافت عمومی شهر (جمع آوری نخاله، زباله‌ها، لایروبی انهار، ترمیم نوارهای حفاری، هرس و فرم دهی درختان پارک‌ها و بلوارها و سطح شهر، ترمیم جدول و پیاده‌روها) است.

وی افزود: بهسازی ورودی باندکندرو، گوپال‌ریزی ورودی جدید کوی علی‌بن الحسین، تزئینات شهری (پرچم‌های رنگی، بنر، چراغ نصب تصاویر شهدا در اتوبان اهواز ـ آبادان، تهیه و نصب کانکس سرویس بهداشتی، مهیا شدن پارک و انجام تعمیرات در سرویس بهداشتی چمن‌ها و وسایل بازی و مبلمان پارکی، تکمیل جدول‌گذاری وسط اتوبان اهواز ـ آبادان و رنگ‌آمیزی آن، تهیه و نصب سفره هفت سین برای نخستین بار در سه راهی، برقراری کشیک اداری و خدماتی جهت ارائه خدمت به مسافران از دیگر فعالیت‌های شهرداری دارخوین در ایام نوروز است.

شهردار دارخوین تصریح کرد: همچنین همکاری و هماهنگی با ادارات خدمات دهنده از جمله پلیس راه، نیروی انتظامی، هلال احمر، شرکت‌های آب و برق و گاز و موارد دیگر از اقداماتی است که با اجرای آنها می‌توان به مسافران نوروزی و راهیان نور و شهروندان، خدمت ارائه کرد.

اچرش در پایان گفت: باید تلاش کنیم با معرفی اماکن گردشگری، تاریخی و مذهبی دارخوین و ارائه خدمات مطلوب زمینه اقامت و حضور مسافران را در شهر افزایش دهیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: دارخوین
:
:
:
آخرین اخبار