تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶
کد خبر: ۸۳۰۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بسته‌های پستی حال و هوای نوروزی می گیرند
معاون فنی مدیرعامل از رونمایی طرح‌های نوروزی کارتن‌های مورد استفاده در بسته‌بندی مرسولات پستی، از چهارم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت پست، بوداغی ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت پست در راستای مشتر‌مداری و ارائه خدمات با کیفیت و در آستانه فرا رسیدن سال جدید، در اقدامی جالب، از روزهای آغازین اسفند ماه برای بسته‌بندی مرسولات، از کارتن‌هایی با طرح‌های بهاری استفاده خواهد نمود.

وی در تشریح این اقدام افزود: طرح‌های استفاده شده در کارتن‌های مزبور، متنوع و شاد بوده و مشتری می‌تواند متناسب با سلیقه خود از این کارتن‌ها در ارسال مرسولات خود استفاده نماید.

بوداغی همچنین در خصوص کیفیت کارتن‌های مورد استفاده در بسته‌بندی مرسولات مشتریان گفت: در ماه پایانی سال، مشتریان زیادی برای ارسال مرسولات داخلی و خارجی خود به دفاتر پستی مراجعه می‌کنند که بر همین اساس، مسئولان تصمیم گرفتند تا ضمن تنوع بخشیدن به خدمات، در ارتقای کیفیت محصولات مورد استفاده در مراسلات نیز تحول ایجاد نمایند.

وی در ادامه به دیگر خدمات و سرویس‌هایی که مشتریان می‌توانند در نوروز و آغاز فصل بهار از آن‌ها استفاده نمایند، اشاره کرد و گفت: بر اساس نیازهای ارتباطی جامعه، به هموطنان پیشنهاد می‌نماییم تا در این ایام با مراجعه به سایت شرکت پست به آدرس www.post.ir  از خدماتی مانند کارت‌پستال‌های الکترونیکی در طرح‌های مختلف، بازار الکترونیکی با تنوع بسیار در کالا و نحوه پرداخت، تمبرهای اختصاصی در طرح‌ها و شمارگان مختلف به منظور اهدای هدیه و بسیاری دیگر از سرویس‌های شبکه پستی که نیاز به حضور فیزیکی ندارند بهره‌مند شوند.

معاون فنی مدیرعامل در پایان کسب رضایت مشتریان را مهم‌ترین اولویت مسئولان این شبکه برشمرد و اظهار داشت: شبکه پستی با برخورداری از نیروهای کارآمد و وظیفه شناس خود در سراسر کشور، حداکثر توانش را برای جلب رضایت مشتریان به کار خواهد بست و از همه نظرات و پیشنهاداتی که در جهت بهبود کیفیت خدمات باشد، استقبال خواهد نمود.
:
:
:
آخرین اخبار