تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۸۳۱۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان دزفول:
شناسایی چند مظنون در رابطه با سرقت طلافروشی دزفول
دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: با تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی تاکنون چند نظر مظنون در رابطه با سرقت از یک مغازه طلا فروشی در دزفول شناسایی شده و تحت تعقیب می باشند.

احمد قهرمانی روز شنبه افزود: در این سرقت که بامداد جمعه در مرکز شهر دزفول رخ داد ، سارقان با سوراخ کردن دیوار پشت مغازه طلافروشی وارد مغازه شده و با استفاده از دستگاه برش (جوشکاری) ، گاو صندوق حاوی طلا و زیورآلات را باز کردند.

وی به مقدار دقیق طلا و زیورآلات سرقت رفته اشاره نکرد اما افزود: مقادیری طلا و زیورآلات و نیز وجه نقد توسط سارقان به سرقت رفته است.

قهرمانی اظهار کرد: کارشناسان در حال محاسبه میزان دقیق اموال سرقت شده از این مغازه طلافروشی بوده ضمن اینکه تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

در اواخر شهریورماه امسال نیز سارقان مسلح که اقدام به سرقت از یک مغازه طلا فروشی در دزفول ، نموده بودند در کمتر از 24 ساعت از وقوع سرقت به دام افتادند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
0
0
تنها راه تمام طلا فروشها اینه که خودشونو گول نزنن و به دوربین و دزدگیر دلخوش نباشن و هم گاوصندوق ضد سرقت مرد نگهبان و هم سیستم ضد سرقت مسلحانه مرد نگهبان را داخل مغازه ها استفاده کنند. حالا دیگه دزدان هر کاری دوست دارن بکنن. اصلا بیان شب تو مغازه جا بندازن بخوابن یا با خودشون مسلسل بیارن شیشه ویترینو ببندن به گلوله. مرد نگهبان تضمین میکنه اگر سرقتی شد کل خسارت را بپردازه
:
:
:
آخرین اخبار