تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳
کد خبر: ۸۳۱۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شکنجه‎کودکان‎فلسطینی در زندان‌های رژیم اسرائیل
صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که رژیم صهیونیستی همچنان با کودکان اسیر فلسطینی بدرفتاری و آنان را شکنجه می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یونیسف در گزارشی تاکید کرد: مقام های صهیونیستی از مارس سال 2013، دستورات نظامی جدیدی را در زمینه بازداشت کودکان صادر کرده اند.

وی افزود: اسناد و مدارک جمع آوری شده به دست کارگروه این صندوق، بیانگر ادامه سرکوبگری های اشغالگران صهیونیست علیه کودکان فلسطینی است.

براساس این گزارش، بیش از سه چهارم کودکان اسیر فلسطینی در زندان های این رژیم آماج شکنجه های جسمی قرار گرفته و نیمی از آنان به صورت برهنه مورد بازرسی بدنی قرار گرفته اند.

یونیسف در گزارش خود، یکی از نگران کننده ترین اقدامات ماموران رژیم صهیونیستی علیه کودکان زندانی را حبس طولانی مدت آنان به بهانه بازجویی بیان و خاطرنشان کرده که این رفتار براساس قوانین بین المللی به مرز شکنجه می رسد.

از سوی دیگر، مدیر برنامه بازخواست جنبش جهانی دفاع از کودکان ـ فلسطین نیز تاکید کرد که با وجود گفت وگوی مستمر یونیسف با مقام های رژیم صهیونیستی، این رژیم همچنان به اقدامات خشونت آمیز علیه کودکان ادامه می دهد.

عاید ابوقطیش افزود: اسناد و مدارک به دست آمده نشان می دهد، تل آویو همچنان به بدرفتاری ها با کودکان فلسطینی ادامه می دهد.
:
:
:
آخرین اخبار