تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۸۳۳۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رونمایی از طرح مسکن کارگران تا پایان امسال
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از رونمایی و آغاز اجرای طرح واگذاری مسکن امید به کارگران بازنشسته کشور تا پایان سال جاری خبر داد.

علی ربیعی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به جامعه کارگری کشور گفت: هم اکنون 240 مجموعه ورزشی کارگری در کشور وجود دارد که توسعه این مراکز با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه از سیاستهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی در ادامه با بیان اینکه جامعه ای خوشبخت است که روح کار در آن تجلی پیدا کند، افزود: ثروت کشور، کار و تلاش است و باید زمینه ارتقای این ثروت را در کشور به خوبی فراهم کنیم.

ربیعی تاکید کرد: جامعه ای که به نیروی کار خود به عنوان عنصر اصلی کم توجهی کند و کارکردن و کارگری در آن ارزش نباشد، مستقل نیست و هیچگاه رنگ خوشبختی را به خود نخواهد دید.

وزیر کار تصریح کرد: یکی از سیاستها و رویکردهای محوری دولت یازدهم، توجه به قشر محروم جامعه و تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی و رفع مشکلات آنان است و در قانون اساسی کشور نیز روح کار و تلاش موج می زند.

به گفته وی سیاستهای اقتصادی و رفاهی دولت تدبیر و امید بر این امر استوار شده که جامعه به سمت تولید محور شدن پیش برود تا با اجرای برنامه‌های اقتصادی و رفاهی زمینه آرامش و آسایش جامعه نیز فراهم شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان گفت: انقلاب اسلامی برای ما جامعه تولید محور و ارزشمند بودن کار را به ارمغان آورده و در قانون اساسی که برگرفته از تفکرات و آرمانهای والای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی است، بر تفکر تولید محور در جامعه تاکید شده است. امام راحل هیچگاه محرومان را فراموش نمی کردند و همواره بر این نکته تاکید داشتند که مسوولان باید برای رفع محرومیت و مشکلات اقشار محروم و کم درآمد جامعه تلاش کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار