تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۸۳۴۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عناصر داعش به جنون جنسی مبتلا هستند
یکی از فعالان افشا کنندۀ جنایت‌های داعش در رقه، تأکید کرد که عناصر داعش، به انحرافات شدید اخلاقی و جنون جنسی مبتلا هستند.

ابوابراهیم الرقاوی که از پایه گذاران گروه "رقه، در سکوت سربریده می شود" است و در زمینه افشای جنایت های داعش در شهر رقه فعالیت می کند، به شبکه سی.ان.ان گفت: برخی از عناصر داعش، دو یا چند همسر دارند، با این حال در تلاش برای به دست آوردن کنیز از میان دختران ایزدی هستند.

الرقاوی تصریح کرد: رقه، به زندانی بزرگ برای زنان زیر 45 سال تبدیل شده است و عناصر داعش به آن ها اجازه خروج از شهر نمی دهند.

این فعال سوری فاش کرد که در شهر رقه، 270 دختر خردسال وجود دارند که به زور و اجبار، به ازدواج به عناصر داعش واداشته شده اند.

الرقاوی درباره انگیزه اش از فعالیت در گروه "رقه در سکوت سر بریده می شود"، گفت: من زندگی ام را از دست داده ام، هیچ آینده ای ندارم. هیچ چیزی ندارم و هیچ نمی خواهم، نه من و نه شهرم هیچ چیز نداریم. من دنبال شهرت نیستم، ما فقط تلاش داریم شهرمان را آزاد کنیم.. طی دو ماه گذشته دستکم 40 نفر در رقه به بهانه های مختلف کشته شده اند. برای اعدام افراد، دلایل مختلفی وجود دارد، اگر کسی به ارتش آزاد بپیوندد، یا همجنس باز باشد یا به کشتن کسی دیگر متهم شود، کشته می شود. در رقه، فعالیت حقوقی و سیاسی به مثابه حرکت به سمت مرگ است.
مرجع / صداوسیما
:
:
:
آخرین اخبار