تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۸۳۵۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام تيم تنيس‌روي‌ميز جانبازان و معلولان خوزستان به مسابقات كشوری
تيم ايران خودرو زيبايي اهواز در ليگ باشگاهي تنیس روی میز جانبازان و معلولان كشور در دو بخش ايستاده و نشسته با حریفان به رقابت مي​پردازد.

حسين چهارلنگ، سرمربي تيم تنيس روي ميز ایستاده ایران خودرو زيبايي اهواز اظهاركرد: اين مسابقات از نهم تا دوازدهم اسفندماه در دو بخش ايستاده و نشسته به ميزباني تهران برگزار مي​شود.

وي بيان‌كرد: هارونی، جان‌فشان‏، خوبی‌زاده، بختیاری، شیخ‌زاده، رضازاده و رضایی بازیکنان تیم نشسته و کریمی، نیک‌دوست، بچاری، انصاریان، زرگر و بوعذار تنیسورهای تیم ایستاده‌مان هستند. اسپانسر تيم ما نيز ايران خودرو زيبايي اهواز است و هزينه​هاي ما را تقبل كرده است.

سرمربي تيم تنيس‌روي‌ميز ایستاده ايران خودرو زيبايي اهواز گفت: سال گذشته تيم ايستاده​مان در جايگاه سوم قرار گرفت ولي تيم نشسته​مان به دليل نبود اعتبار، نتوانست در اين مسابقات شركت كند. امسال به احتمال بسيار تيم‌های نشسته​ و ايستاده​مان يكي از رده​هاي اول تا سوم را به دست مي​آورند.

وي افزود: 10، 15 تيم در اين دوره از رقابت​ها شركت مي​كنند و ما هم تيم‌های نشسته و ایستاده‎مان را به گونه‌ای بسته​ايم كه احتمال اول تا سومي​شان به ويژه در بخش نشسته وجود دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار