تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۸۳۵۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كريستین لوگوف:
جشنواره فيلم​های علمی اهواز فرصتی برای افزايش تعامل ميان سينما ايران و اروپاست
مهمان ويژه جشنواره فيلم​هاي علمي اهواز گفت: جشنواره فيلم​هاي علمي اهواز فرصتي براي تعامل بين سينماهاي جهان است
مهمان ويژه جشنواره فيلم​هاي علمي اهواز گفت: جشنواره فيلم​هاي علمي اهواز فرصتي براي تعامل بين سينماهاي جهان است.

كريستین لوگوف اظهار كرد: جشنواره فيلم​هاي علمي اهواز اتفاق بزرگی است و اميدوارم كه در آينده هم ادامه داشته باشد.

این کارگردان فرانسوی با تاکید بر این که اين جشنواره بايد در سراسر جهان و به ويژه ايران استمرار داشته باشد افزود: تداوم اين جشنواره به اين دليل مهم است كه دروازه​اي است براي مستندسازان و فيلم‌سازان ايرانی تا آثار خود را به جهانيان معرفي كنند و مردم تمام كشورها كه در اين جشنواره شركت مي​كنند اين فيلم​ها را ببينند.

مهمان ويژه جشنواره فيلم​هاي علمي اهواز با اشاره به اين كه برگزاري اين جشنواره فرصتي براي افزايش تعامل ميان سينما ايران و اروپا است عنوان كرد: اين تعامل چيزي نيست كه سريع اتفاق بيفتد بلكه بخش به بخش آن را باید پيش برد چراکه همانند ساخت خانه مي​ماند.

لوگوف خاطرنشان کرد: با برگزاري این جشنواره سنگ اول را گذاشتيم. وقتي من به كشورم فرانسه بازگردم چيزهايی را كه مشاهده كرده​ام را تعريف مي​كنم و اين مي​شود گام دوم. همچنین هنگامي كه سينماگران ايرانی را به فرانسه و اروپا دعوت كنيم يک گام فراتر گذاشته​ايم.

وی اظهار کرد: ايراني​ها در سراسر جهان شناخته شده‌اند و اين فستيوال موجب مي​شود كه تجربيات خودمان را در اختيار همديگر قرار دهيم و منتشر كنيم و اميدوارم اين روابط ادامه داشته باشد.

مهمان ويژه جشنواره فيلم​هاي علمي اهواز در مورد حضور خود در اهواز گفت: از حضور گسترده جوانان اهواز بسيار شگفت​زده شده​ام. من به شهرهاي زيادي در جهان سفر كرده​ام اما از حضور در اهواز لذت بردم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار