تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۸۳۵۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهید گمنامی که محل دفن خود را خبر داد
شهید گمنامی که محل دفن خود را  خبر داددر دیدار مسئولین لشکری و کشوری با خانواده شهید "عبدالله بهمنی" شهید احراز هویت شده، مادر شهید فرزندش را به مردم شهرستان رامشیر هدیه کرد.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از اهواز، سردار علی پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در دیدار با خانواده شهید "عبدالله بهمنی" شهید احراز هویت شده ضمن اعلام رسمی خبر شناسایی هویت شهید عبدالله بهمنی به مادر شهید گفت: جلساتی جهت هماهنگی مراسم با شکوه برای شهید در سطح استان و شهرستان رامشیر برگزار شده است.

مدیرکل حفظ آثار خوزستان: با اشاره به این که شهدا برای قرآن و اسلام شهید شدند و ادامه دهنده راه امام حسین(ع) بودند، افزود: انشاالله این شهید بزرگوار در آن دنیا دستگیر ما بشود.

در این دیدار مادر شهید ضمن قدردانی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته گفت: پسرم را به مردم شهید پرور رامشیر هدیه می‌کنم.

مادر شهید عبدالله بهمنی در ادامه به ذکر خاطره‌ای از فرزند شهیدش پرداخت و تصریح کرد: سال گذشته شهید به خواب پسر خاله‌اش آمد و گفت: "من در رامشیر هستم چرا به من سر نمی‌زنید" و ایشان هم این خواب را به من گفتند و ما به مزار شهدای گمنام رامشیر رفتیم و همین امر باعث شد که برویم و تست دی. ان. ای بدهیم.

برادر شهید عبدالله بهمنی نیز به ذکر ویژگی‌های شهید پرداخت و گفت: شهید عبد الله بهمنی هیچگاه بی حرمتی به پدر و مادر نمی‌کرد و همیشه دست مادر را می‌بوسید. تا آنجا که ایشان را می شناختم هیچگاه دروغ نمی‌گفت.

در پایان این دیدار امیر شهبازی فرمانده لشکر 92 زرهی خوزستان ضمن اعلام آمادگی ارتش برای برگزاری مراسم شهید بزرگوار افزود: محل خدمت شهید بزرگوار لشکر 21 حمزه ارتش بوده و به همین خاطر برنامه‌ای با حضور فرمانده لشکر 21 در شهرستان رامشیر برنامه ریزی شده است.

گفتنی است: این دیدار با حضور سردار علی پور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان، امیر شهبازی فرمانده لشکر 92 زرهی، فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و تعدادی از ایثارگران برگزار شد.

:
:
:
آخرین اخبار