تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۸۳۶۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به منظور تامین امنیت مسافران نوروزی صورت می‌گیرد
برپایی 5 ایستگاه امنیت پلیس در اندیمشک
فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: به منظور تامین امنیت مسافران نوروزی، پنج ایستگاه امنیت پلیس در این شهرستان برقرار خواهد شد.

اکبر کروندی اظهار داشت: به منظور تامین امنیت مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور، پنج ایستگاه امین پلیس در مسیرهای ورودی و همچنین کمپ‌های نوروزی این شهرستان برپا خواهد شد.

وی افزود: این ایستگاه‌ها در بقعه شاهزاده احمد(ع) در بخش الوار گرمسیری، پارک دولت، مقبره شهدای گمنام، سه راهی کرخه و کمپ نوروزی شهرداری استقرار پیدا خواهند کرد.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: این شهرستان به عنوان ورودی شمالی استان در ایام مسافرت‌های نوروزی پذیرای خیل عظیم میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور است و تامین امنیت آنان از اولویت‌های کاری نیروی انتظامی خواهد بود.

کروندی بیان داشت: همچنین از 16 تا 23 اسفندماه جاری طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای ارتقای امنیت شهروندان در حوزه‌های مختلف و در قالب 9 طرح در این شهرستان به اجرا گذاشته خواهد شد.

این مسئول با اشاره با اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در این شهرستان، تصریح کرد: در این طرح که در دو مرحله و با همکاری و هماهنگی شورای تامین اجرا شد بیش از 60 مرکز تهیه، توزیع و استعمال مواد مخدر در منطقه چهل هکتار این شهر پاکسازی شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک در پایان اذعان داشت: تامین امنیت شهروندان و مبارزه و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در راستای ایجاد استان پاک در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

در تعطیلات نوروز سال 93 بیش از 3 میلیون و 500 هزار نفر از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از مسیر اندیمشک به عنوان ورودی شمالی استان وارد استان خوزستان شدند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار