تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۸۳۶۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه اندازی چهار خانه سلامت و امید در خوزستان
خوزنیوز: رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشورگفت: سال 94 چهار خانه سلامت و امید در شهرهای رامهرمز، دزفول، آبادان و اهواز راه اندازی می شود.

به گزارش خوزنیوز؛ فرحناز رافع با اشاره به این که در شهرستان رامهرمز مردم ساخت یک خانه سلامت و امید را تقبل کردند اظهار کرد: در صورت همکاری و همیاری مردم سال آینده چهار خانه سلامت در شهرهای میزبان سفرنامه ی سلامت و امید ساخته خواهد شد.

وی افزود: مشارکت مردم در حوزه های آموزش، پیشگیری و تزریق روحیه نشاط و امید مهمترین و ذیقیمت ترین دستاورد سفرنامه سلامت و امید است و امیدواریم که بتوانیم با مشارکت مردم بحث پیشگیری و آموزش را در حوزه های مختلف سلامت، چه سلامت جسم و چه سلامت روان داشته باشیم.

راه اندازی خانه های سلامت و امید با همت مردمی

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: سومین دستاورد سفرنامه سلامت و امید این بود که با همت و مشارکت مردم در این 12 استان و 48 شهر توانستیم خانه سلامت و امید را راه اندازی کنیم.

رافع ادامه داد: تلاشمان این است که تغییر نگرشی را در بین مردم ایجاد کنیم و این که رفتاری را برای جامعه ما ارزش باشد توسعه دهیم و آن مشارکت مردم در امور مختلف به ویژه در حوزه سلامت است.

تغییر نگرش های عمومی عامل حل مشکلات، ماندگاری تغییرات به همت مردم بستگی دارد

وی عنوان کرد: تنها با همراهی و همکاری مردم و تغییر نوع نگاه شان به مسائل پیرامونی می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم و امیدواریم که با راه اندازی خانه های سلامت و امید این ماندگاری تغییر نگرش را ایجاد کرده باشیم، البته همه چیز به همت مردم بستگی دارد.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: هلال احمر سازمان مردم نهاد غیر دولتی امدادی بزرگی است که تنها با کمک مردم می تواند به اهداف خود دست پیدا کند.
:
:
:
آخرین اخبار