تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۸۳۶۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احداث و تجهیز خانه سلامت در آبادان در سال 94
خوزنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: خیران آبادانی 12 هزار متر مربع زمین برای ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای و خانه سلامت به هلال احمر اهدا کردند.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر علی خدادادی روز پنج‌شنبه در حاشیه سفر کاروان سفرنامه سلامت و امید به آبادان اظهار کرد: خیران و افراد نیکوکار آبادانی مثل همیشه یاریگر هلال احمر بودند و با کمک های نقدی و غیرنقدی قابل توجه خود سهم خود را ایفا کردند.

وی افزود: خیران آبادانی 12 هزار متر مربع زمین برای ساخت خانه سلامت و پایگاه امداد و نجات جاده ای را به هلال احمر اهدا کردند و  مدیرعامل منطقه آزاد اروند یک میلیارد ریال جهت کمک به درمان بیماران سرطانی و صعب العلاج اهدا کرد و فرماندار آبادان نیز ساخت و تجهیز یک خانه سلامت را در این شهرستان متقبل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: 16 پزشک متخصص و عمومی هم به منظور ارائه خدمات درمانی و مشاوره ای به مردم پرداختند.

خیران و افراد نیکوکار سفرنامه سلامت و امید را تنها نگذارند

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: خیران و افراد نیکوکار تاکنون کمک های خوبی به سفرنامه سلامت و امید کرده اند و امیدواریم میزان مشارکت ها بیش از پیش شود.

به گزارش خوزنیوز؛ فرحناز رافع در حاشیه سفر کاروان سفرنامه سلامت و امید در آبادان اظهار کرد: مردم استقبال خوبی از سفرنامه سلامت و امید داشته اند و با این میزان استقبال امیدواریم بتوانیم این سفرنامه را سال آینده ادامه دهیم.

وی افزود: ما در هر جا و هر نقطه ای از میهن اسلامی مان که نیاز باشد، با همت مردم و مشارکت خیران کمک هایی را انجام می دهیم و جمع آوری می کنیم، همان طور که به ایام پایانی سال نزدیک می شویم، کار طرح فرشتگان رحمت که تهیه بسته های عیدانه برای رساندن به دست نیازمندان است در مناطق محروم در حال انجام است و امیدواریم که تمام خیران مشارکت کنند تا بتوانیم محبت را بین نیازمندان تقسیم کنیم و با پر کردن کاستی ها در مناطق محروم یاریگر نیازمندان باشیم.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه سفرنامه سلامت و امید به نقطه خوبی رسیده است، بنابراین امیدواریم که مشارکت خیران و افراد نیکوکار در آن بیشتر باشد و سازمان های حمایتی در کنار ما باشند، تصریح کرد: توانمند سازی فکری یکی از مولفه های مهم در رشد و تعالی افراد جامعه است و درصورتی که افراد از لحاظ فکری توانمند شوند می توانیم از بسیاری مشکلات جلوگیری کنیم.

رافع ادامه داد: امیدواریم که ششمین برنامه فرشتگان رحمت را با همت عالی و بلند مردم بتوانیم اجرا کنیم، البته بازارچه های خیریه ای که در مراکز استان ها و شهرستان ها تدارک دیده شده، مکانی است که خیران و افراد نیکوکار می توانند در یاری به نیازمندان سهیم باشند.

وی عنوان کرد: مبالغی که در بازارچه های خیریه جمع آوری می شود با کمک و یاری همه مردم خوب و نوع دوست در اختیار نیازمندان قرار داده می شود و امیدواریم امسال همه مثل شش سال قبل بتوانیم طرح فرشتگان رحمت را پیش ببریم.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشورگفت: شماره حساب 99999 بانک ملی و ملت برای واریز کمک های نقدی مردم نیکوکار است و علاوه بر آن شعب جمعیت هلال احمر و خانه های داوطلب هلال احمر شهرستان ها و روستاها پذیرای کمک های نقدی و غیرنقدی خیران خواهند بود.
:
:
:
آخرین اخبار