تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۸۳۶۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
گردشگران در ریزگردهای خوزستان دیده می‌شوند؟
دبير كانون جهانگردي آبادان از وجود ضعف در سيستم تبليغات گردشگري استان خوزستان انتقاد کرد و گفت: ما هنوز در این زمینه تبليغات مناسبی انجام نداده‌ایم.

احمد اميري اظهار كرد: صدا و سيماي ​مراکز استان‌هايي كه موقعيت مناسبي براي جذب گردشگري ندارند مشغول تبليغات هستند اما در استان خوزستان تبليغ مناسبی ديده نمی‌شود.

وی با طرح این پرسش که چرا بايد ما در زمينه تبليغات گردشگري ضعيف عمل كنيم خاطرنشان کرد: ما فضاهای گردشگري عالی داریم، پتانسيل آثار باستاني‌مان بسيار بالا است و موقعيت آب و هوايي ما در ايام نوروز نسبت به همه كشور بهتر است اما حتي يک برنامه تبليغاتي ساده نداريم.

او ادامه داد: استان‌های مختلف به جنبه​‌هاي گردشگري شهرهای خود در صدا و سیما مي​‌پردازند اما تبليغات گردشگري مناسبی در صدا و سیمای مرکز استان ديده نمي​‌شود.

دبير كانون جهانگردي آبادان تاکید کرد: تبلیغات ​گردشگري خوزستان ما بايد در صدا و سيما، استانداري و باقي ارگان​‌ها جدي گرفته شود.

امیری بیان کرد: پدیده ريزگردها در خوزستان كه در چند وقت اخير بسيار خبرساز شد ذهنيت​‌ها را نسبت به این استان خيلي بد کرد و تبدیل به تبليغ منفي شد. بنابراین اگر تبليغات مناسب و مثبت نداشته باشيم بسیاری از گردشگران را از دست خواهيم داد.

وي افزود: اداره ميراث فرهنگي خوزستان بايد اقدام جدي كند و از ارگان‌​هايي مثل صدا و سيما و استانداري بخواهد كه آن‌​ها كار كنند.

او گفت: ما بايد از همه ظرفيت‌​هاي کنونی خود استفاده كنيم چراكه چند وقت ديگر هوا گرم و شرجي مي‌​شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار