تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۸۳۶۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته سوم مسابقات اسب دوانی قهرمانی کشور در دزفول برگزار شد
هفته سوم مسابقات اسب دوانی قهرمانی کشور با عنوان اسب عرب خوزستان ، عصر جمعه در پیست سوارکاری شهرستان دزفول برگزار شد.

رییس هیات سوارکاری شهرستان دزفول گفت: هفته سوم مسابقات اسب دوانی ، اسب اصیل عرب خوزستان به مسافت هزار متر در پنج کورس با شرکت 45 سوار کار از استانهای تهران ، لرستان ، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان برگزار گردید.

علیرضا پنبه زن ، افزود: در کورس اسب های صفر امتیاز ، اسب مهیارپسند به مالکیت اهورا پسنده از اندیمشک اول شد ،اسب ماه جهان پارسا به مالکیت عبدالمجید شاه آبادی از دزفول به مقام دوم دست یافت و اسب لشکر عباس به مالکیت منوچهر عباسی لرکی از گچساران عنوان سوم را کسب کرد.

وی اظهار داشت: در کورس اسب های صفر امتیاز دویده نیز ، اسب لیون شاه از سعید شریفی از دزفول ، اسب ماهرخ بامیان از غلامحسین بامیان از دزفول و اسب گرانیت از فرزاد باب الهی از اهواز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کورس سوم از اسب های 2 تا 4 امتیاز نیز اسب کدخدا از نصرالله بندری ، اسب قاید تبریزی از شیخ عامر تبریزی و اسب لامیابامیان از غلام حسین بامیان هر سه از دزفول ، مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در کورس چهارم نیز که بین اسب های 8 تا 22 امتیاز برگزار شد ، اسب گامزن از لرستان به مالکیت شیرین مالزیری ، اسب کارون زمانی به مالکیت حسن زمانی از دزفول و اسب لب خند از هادی درخشان از دزفول به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در کورس پنجم با شرکت اسب های بالای 24 امتیاز ، اسب لرد به مالکیت بهرام قنبری از دزفول مقام اول را کسب کرد ، اسب فرخ خان از سیدمحمد کاظم عالم شاه دوم شد و اسب گیو از غلام عزیز هلاکوپور از شوش مقام سوم را بدست آورد.

بیست و یکمین جشنواره ، مسابقات اسب دوانی کشوری اسب اصیل عرب خوزستان با شرکت استانهای مختلف کشور که از بهمن ماه به میزبانی دزفول آغاز شده ،تا اواخر اسفند ماه ادامه دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار