تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۸۳۶۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان خبرداد:‌
استقرار نظام بودجه ريزي براي نخستين بار در استان
خوزنیوز: مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان خبرداد:‌ اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان به عنوان نخستين اداره كل استان موفق به استقرار نظام بودجه ريزي عملياتي شد.

به گزارش خوزنیوز؛ هوشمند صفائي در نشست گزارش نهايي پروژه استقرار نظام بودجه ريزي عملياتي كه با حضور مديران كل برنامه ريزي و بودجه و  منابع انساني استانداري استان خوزستان برگزار شد ، گفت:‌ هدف اصلي ما خدمت و اثربخشي بيش تر در استان است كه در راه نيل به اين هدف به حول و قوه الهي در سال "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي"، اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان به عنوان دستگاه پيشرو موفق به استقرار نظام قيمت تمام شده و بودجه ريزي عملياتي شده است.

وی يكي از مشكل هايي را كه بيش تر دستگاه ها با آن روبرو هستند، مواجه با كسري بودجه در پايان سال دانست و گفت:‌ مواجه با كسري بودجه در پايان سال ناشي از نبود يك نظام بودجه اي منسجم و قانون مند است.

صفائي خاطر نشان كرد: از زمان ادغام سه وزارتخانه كار و امور اجتماعي، تعاون، و رفاه با توجه به گستردگي حيطه عملكردي وزارتخانه جديد، لزوم اجرايي كردن ساختاري يك پارچه و قانونمند در نظام بودجه اي بسيار لازم به نظر مي رسيد؛ با توجه به اين موضوع و با هدف شفاف سازي هر چه بيش تر عملكرد بودجه اي، اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي اقدام به استقرار نظام قيمت تمام شده و بودجه ريزي عملياتي كرد.

مدير كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي در پايان تاكيد كرد: براي اصلاح نظام اداري بايد به سمت علمي تر كردن عملكرد دستگاه هاي دولتي برويم. به سمتي كه ارتباط دستگاه ها را هر روز بيش تر و محكم تر كنيم.

به گزارش خوزنیوز؛ اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان دومين اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي در سطح كشور است كه اقدام به استقرار نظام بودجه ريزي عملياتي كرده است.
:
:
:
آخرین اخبار