تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۸۳۶۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سفرنامه سلامت و امید به دنبال تقویت مشارکت های اجتماعی است
خوزنیوز: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: هدف از سفرنامه سلامت و امید تقویت مشارکت های اجتماعی و فعال تر کردن نقش مردم در مبارزه با بیماری های غیرواگیر است.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر علی خدادادی در آخرین سفر کاروان سفرنامه سلامت و امید در اهواز اظهار کرد: سفرنامه سلامت براساس برنامه جهانی مشارکت اجتماعی در هزاره سوم و تقویت مشارکت های اجتماعی و مقابله مردمی با مشکلات و بیماری های غیرواگیر بنا شده است.

وی افرود: ما بنا را بر آموزش های پیشگیرانه و داوطلبانه و همچنین برنامه ریزی برای تقویت این آموزش ها در  راستای مسئولیت های اجتماعی و اهداف و رسالت های هلال احمر گذاشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: با برنامه ریزی های مناسب می توانیم نقش فعال تری را برای مردم در کاهش بیماری ها به وجود آوریم.

دکتر خدادادی با اشاره به این که با آموزش های خودمراقبتی و با افزایش توانمندی های جامعه از افزایش بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کنیم ادامه داد: هدف از برنامه سفرنامه سلامت و امید تقویت مشارکت اجتماعی است.

وی عنوان کرد: قصد داریم با برنامه ریزی های مناسب آموزش مناسب را برای مقابله با ریزگردها و آثار آن بر اقشار آسیب پذیر فراهم کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: سفرنامه سلامت و امید فضایی را برای حضور داوطلبانه مردم در کارهای خیر به وجود آورد و هلال احمر در چارچوب اهداف خود تلاش کرد تا زمینه های مشارکت عمومی را فراهم کند.

سفرنامه سلامت و امید حلقه وصل نیازمندان و توانمندان است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  گفت: سفرنامه سلامت به عنوان دستاورد جمعیت هلال احمر حلقه وصل توان توامندان و نیاز نیازمندان است.

به گزارش خوزنیوز؛ آیت الله دکتر محسن حیدری در اهواز اظهار کرد: کاری که جمعیت هلال احمر به عنوان حلقه اتصال توان توامندان و نیاز نیازمندان انجام داد، به خاطر آن است که مردم در هر کجا و هر  زمان ورود کردند، کار را پیش بردند.

وی افرود: هلال احمر همکاری جالبی را برای رسیدن به سلامت راه اندازی کرده تا نیاز نیازمندان را برطرف کند که امر مبارکی است و باید ادامه پیدا کند تا در بین مردم جا بیفتد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: سفرنامه سلامت طرحی است که هلال احمر در راستای طرح تحول نظام سلامت انجام داد که برکات آن به نیازمندان می رسد.

آیت الله حیدری ادامه داد: خدا را باید شاکر باشیم که امنیت و سلامت در کشور ما وجود دارد. در راستای طرح تحول سلامت دولت انجام داد و باید از آنها تشکر کرد، در حوزه امنیت این حضور مردم است که دولت و نیروهای مسلح را قادر به کار می کند. در مدرسه سازی و مسجدسازی این حضور مردم است که زمینه و بستر کار را آماده می کند.
:
:
:
آخرین اخبار