تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۸۳۶۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره مخابرات آبادان:
50 سایت در آبادان خطوط همراه اول را پوشش می‌دهند
رئیس اداره مخابرات آبادان در خصوص مشکلات اخیر آنتن‌دهی همراه اول در آبادان گفت: 50 سایت برای پوشش خطوط همراه اول در آبادان وجود دارد که با قطع هر کدام، سایت مجاور، بار موجود را پوشش خواهد داد.

سلمان سهیم‌پور امروز با بیان اینکه سامانه 1818، راه مطمئنی برای پرداخت قبوض تلفن ثابت است، اظهار کرد: این سامانه در صورت داشتن حجم تا دو ساعت پس از پرداخت به پرداختی‌های مشترکان، ترتیب اثر خواهد داد و در زمان شلوغی خطوط نهایتا 24 ساعت بعد اقدام لازم را انجام می‌دهد.

وی در خصوص مشکلات آنتن دهی همراه اول روزهای اخیر در سطح شهر آبادان، افزود: تاکنون مشکلی به این مرکز گزارش نشده است و در صورت بروز چنین مشکلی به سرعت توسط پرسنل مخابرات رفع خواهد شد.

رئیس اداره مخابرات آبادان تصریح کرد: مشترکان خطوط همراه اول می‌توانند مشکلات آنتن دهی را با شماره 9990 در میان بگذارند، این شماره پشتیبانی دائمی همراه اول بوده و به سرعت نیز در این خصوص ترتیب اثر خواهد داد.

سهیم‌پور عنوان کرد: آبادان دارای 50 سایت زیرپوشش شبکه همراه اول است که 36 سایت مربوط به داخل شهر آبادان می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ممکن است با از کار افتادن یک سایت، منطقه زیرپوشش جهت آنتن دهی از سایت مجاور کمک بگیرد تا مشکل سایت مذکور برطرف شود، اما به دلیل کثرت نقاط زیرپوشش در آبادان، ضعف آنتن دهی کمتر اتفاق می‌افتد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: مخابرات آبادان
:
:
:
آخرین اخبار