تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۸۳۶۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقرار کاروان‌های راهیان نور در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان
خوزنیوز: مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان  از استقرار کاروان های راهیان نور در ایام نوروز در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح استان خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ رحمن قلاوند در حاشیه جلسه هماهنگی ستاد راهیان نور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در اهواز اظهار کرد: هر ساله اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان افتخار میزبانی زائران سرزمین نور از سراسر ایران که در قالب کاروان‌های راهیان نور با برنامه‌ریزی و سازماندهی ستاد راهیان نور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را دارد.

قلاوند افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی، برپایی ایستگاه صلواتی، فضاسازی نماد جبهه و میدان مین در محوطه مراکز و نصب بنر از جمله فعالیت‌هایی است که در محل اسکان و پذیرایی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: کاروان‌های راهیان‌نور به عنوان یک حرکت بزرگ فرهنگی در انتقال فرهنگ جبهه و جنگ به نسل آینده و حاضر تأثیر بسزایی دارند.

وی ماهیت این کاروان‌ها را انتقال پیام فرهنگی دوران دفاع مقدس و آشنایی با حماسه‌های ماندگار رزمندگان اسلام عنوان کرد و گفت: حرکت فرهنگی راهیان‌نور بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و اشاعه آن در میان اقشار مختلف است.

قلاوند با اشاره به اهمیت پذیرش کاروان‌های راهیان‌نور در نوروز هر سال گفت: در ایام نوروز تعداد بسیار زیادی از هموطنان ما در قالب کاروان‌های راهیان‌نور از مناطق جنگی عملیاتی جنوب به ویژه شلمچه دیدن می‌کنند که استقبال شایسته و مناسب از این کاروان‌ها تأثیر قابل توجهی در اشاعه فرهنگ جنگ و جبهه خواهد داشت.

قلاوند عنوان کرد: برنامه ریزی شده دراین زمان که اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان افتخارمیزبانی ازکاروان های راهیان نوررادارد فضای مناسب و با امکانات رفاهی مناسب در اختیار زائران قرار گیرد.
:
:
:
آخرین اخبار