تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۸۳۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک :
۶۰ خانه تیمی توزیع مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
فرماندار اندیمشک با بیان اینکه ۶ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات پاکسازی یکی از نقاط آلوده اندیمشک کشف شد، گفت: در این عملیات ۵ خودرو و ۲ موتورسیکلت توقیف شد.

حمیدرضا گودرزی اظهار داشت: در راستای تحقق شعار استان پاک خوزستان عملیات کشف مواد مخدر در اندیمشک به صورت مرحله‌ای در حال انجام است.

وی افزود: یکی از محلات شهرستان اندیمشک که از نقاط آلوده این شهر محسوب می‌شود در دو مرحله پاکسازی شد و 6 کیلو مواد مخدر در این منطقه کشف شد.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: در این مرحله از پاکسازی 60 محل تهیه و توزیع مواد مخدر که مکان تجمع معتادان از مناطق مختلف شهرستان‌های خوزستان و استان‌های ایلام و لرستان بود کشف و منهدم شد.

وی بیان کرد: در 2 مرحله پاکسازی این منطقه 5 خودروی سواری و 2 موتورسیکلت کشف و توقیف شد که این وسایل به مراجع قضائی تحویل داده شد.

گودرزی با بیان اینکه از 6 کیلوگرم مواد مخدر 5 کیلوگرم هروئین بود، گفت: یک کیلوگرم نیز تریاگ بود که در همین راستا 35 نفر به عنوان عاملان توزیع مواد مخدر بازداشت شدند.

وی اظهار داشت: عملیات کشف مواد مخدر و پاکسازی شهر از عاملان توزیع یکی از اهدافی است که برای تحقق آن تا پایان سال برنامه‌های مختلفی تدارک دیده شده است که کشفیات آن پس از انجام عملیات از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار