تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۸۳۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان:
رئیس جدید دانشگاه آزاد ماهشهر معرفی شد
خوزنیوز: مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر با حضور جمعی از مسئولان محلی و دانشگاهی در سالن جلسات  کتابخانه مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر علی بختیارپور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در این مراسم ضمن خیرمقدم گفت: دانشگاه ماهشهر از وضعیت و توانمندی خوبی برخوردار است و انتظار بالایی هم از آن می رود.

وی با اشاره به اینکه همه دانشگاه‌های استان بدلیل کاهش دانشجو و عدم تناسب برنامه های گذشته با واقعیات ، با مشکل مواجه هستند گفت: در ارزیابی های صورت گرفته دانشگاه ماهشهر از موقعیت مناسبی برخوددار است و می تواند در زمینه ارتقای کمی و کیفی آن امیدوار بود.

بختیارپور با تقدیر از زحمات و خدمات رییس سابق واحد ماهشهر گفت: دانشگاه ماهشهر یک دانشگاهی با مشکلات مالی بود ولی با خدمات خوب حسین محمدیان رییس سابق واحد ماهشهر این دانشگاه از حال رکورد در آمده است.  

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان زمینه های توسعه و پیشرفت واحد ماهشهر را گسترده دانست و از رییس جدید این دانشگاه خواست برخی از فعالیت‌های دانشگاه را بهینه سازی و کاربری برخی املاک را نیز به بهترین وضعیت تغییر دهد.

حسین محمدیان رییس سابق واحد ماهشهر نیز در این مراسم به  ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداخت.

مازیار نوعی رئیس جدید واحد ماهشهر در این مراسم با تقدیر از زحمات رییس سابق این واحد دانشگاهی ،امانتداری و صداقت را دو اصل مهم در فعالیتهای خود خواند و گفت: برنامه های توسعه واحد ماهشهر بر مبنای سخنان مقام معظم رهبری و رعایت اصول توسعه بر اساس  اقتصاد دانش بنیان،توسعه پارک های علم و فناوری و کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی تدوین و بزودی اعلام می شود.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی دکتر مازیار نوعی را به عنوان رییس جدید واحد ماهشهر منصوب و از خدمات مهندس حسین محمدیان در طول تصدی این سمت تقدیر کرد.

دکترمازیار نوعی رییس واحد ماهشهر دارای دکترای شیمی فیزیک،  استادیار  و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر است که در سال گذشته (1392) به عنوان  پژوهشگر برتر معرفی شده بود. وی پیش از این ریاست دانشکده مهندسی پلیمر این دانشگاه  را نیز برعهده داشته است.
:
:
:
آخرین اخبار