تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۸۳۷۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجمن دفاتر مسافرت هوايي به شکایات مردمی رسیدگی می‌کند
ريیس انجمن دفاتر مسافرت هوايي و جهانگردی خوزستان گفت: این انجمن حلقه اتصال بین مردم و صنعت هوانوردی کشور است.

عبدالامیر خوانساري اظهاركرد: از این بایت که اگر مردم از نحوه خدمات​رساني دفاتر مسافرت‌های هوایی شکایاتی مثلا در زمینه گرانفروشي داشته باشند، می‌توانند به جاي مراجعه به سازمان هواپيمايي كشوري در تهران به انجمن صنفي به عنوان نماینده سازمان هواپيمايي كشور در استان مراجعه كنند و به شكايت آن​ها در انجمن رسيدگي خواهد شد.

وی افزود: آن قسمت از وظايف سازمان هواپيمايي كشوري كه غيرحاكميتي هستند و ساير مسائل مرتبط به دفاتر و نظارت بر انجام امور مختلف مانند فروش بليط، حسن انجام كار در دفاتر و نرخ​هاي مصوب و همه امور مربوط به این دفاتر همگی از طریق انجمن صنفي پیگیری مي​شود.

خوانساري تصریح‌کرد: با توجه به سیاست‌گذاری دولت در بخش خصوصی و حمایت و همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان و سازمان هواپیمایی کشور، این انجمن درصدد است کمیته‌های تخصصی با همکاری مدیران دفاتر تشکیل دهد.

وی عنوان‌کرد: کمیته نظارت بر تعرفه و نرخ، کمیته هماهنگی با شرکتهای حمل و نقل هوایی، ریلی، زمینی، کشتیرانی، کمیته رسیدگی به امور کارکنان، کمیته رسیدگی به شکایات و کنترل کیفیت خدمات، کمیته آموزش و فناوری اطلاعات IT، کمیته بازاریابی و توسعه فروش و غیره از جمله کمیته‌های تخصصی است.

خوانساری بیان کرد: انجمن دفاتر مسافرت هوايي در سال 77 تأسيس شد و این دفتر در محل سازمان ميراث فرهنگي استان مستقر است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار