تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۸۳۷۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای خیریه یک نمایش برای کودکان محروم شلمچه
نمایش «کابوس شب نیمه آذر» به نفع کودکان محروم شلمچه روی صحنه می‌رود.

نمایش «کابوس شب نیمه آذر» به کارگردانی علی کشوری (فرزند شهید احمد کشوری) و نویسندگی ایوب آقاخانی از سوم اسفندماه در سالن سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه رفته و قرار است عواید حاصل از فروش بلیت نمایش در روز دوشنبه - 11 اسفند - به کمپین کودکان محروم شلمچه تعلق گیرد.

جلیل فرجاد، بهرام ابراهیمی، الهام جعفرنژاد و پویا امینی بازیگران این نمایش هستند که هر شب به جز شنبه‌ها ساعت 19 تا تاریخ 25 اسفند روی صحنه خواهد بود.

به گفته علی کشوری، این نمایش به طور مستقیم به جنگ نمی‌پردازد بلکه ترکش‌های پس از جنگ را بر خانواده‌های شهدا و ایثارگران بررسی می‌کند. او می‌گوید که به نوعی دغدغه‌ها و سوالاتی که شخصا همیشه در رابطه با نوع شهادت پدرش داشته را به تصویر کشیده است. به همین دلیل این نمایش نگاهی از زاویه خیلی نزدیک به مقوله جنگ است و شاید نوعی درد دل باشد.

سایر عوامل عبارتند از: نورایر ناظاریان (طراح صحنه)/شیما میر حمیدی (طراح لباس)/فرشاد منظوفی نیا (طراح نور)/افسانه قلی زاده (طراح گریم)/ارشام مودبیان (موسیقی)/کتایون خوشبین (دستیار کارگردان و برنامه ریز)/فواد خراباتی (مدیر تولید)/سارا شاهرودیان (منشی صحنه)/آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی).

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت‌های تیوال www.tiwall.com و گیشه تئاتر شهر www.gieshetheater.ir مراجعه نمایند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار