تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۸۳۷۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مكوندي: امیدوارم در اين شرايط سخت خودمان را پيدا كنيم
سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: با اعتصاب و از دست رفتن زمان، همه چیزمان به هم خورد.

بهروز مكوندي اظهاركرد: از ساعت 18 روز جمعه يك جلسه با حضور هيات مديره، چهار نماينده از بازيكنان و مدير شركت ملي مناطق نفت​خيز جنوب داشتيم كه در پايان اين جلسه مقرر شد كه تا پيش از بازي با استقلال تهران 20 درصد از قرارداد بازيكنان پرداخت شود.

وي افزود: همچنين مقرر شد كه آقايان در تلاس باشند تا آن پنج ميليارد تومان بودجه​مان كه وزارت نفت قول داده است‏ را جذب و همچنین منابع مالي ديگري را فراهم كنند تا بتوانيم هم بدهي​هاي باشگاه را پرداخت كنيم و هم اين‌كه بتوانيم تا پيش از بازي با پرسپوليس يا پيش از پايان سال جاری 20 درصد ديگر از قرارداد بازيكنان را پرداخت كنيم تا ميانگين دريافتي آن​ها را به 70 درصد برسانيم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: به هر حال بازيكنان قبول و لطف كردند كه به تمرينات برگردند و بر همين اساس اولين جلسه تمريني ما عصر روز گذشته (شنبه) برگزار شد و ما منتظر هستيم كه پول پرداخت شود و بتوانيم با آمادگي كامل روحي رواني براي بازي با استقلال تهران آماده شويم و مشكلي نداشته باشيم و يك بازي خوب به نمايش بگذاريم.

وي درباره از دست رفتن زمان با توجه به اعتصاب چند روزه اين تيم، خاطرنشان‌كرد: پس از بازي با تراكتورسازي ما ديگر تمرين نداشتيم، در حالي كه مي​توانستيم به خوبي تمرين كنيم. ما حتي يك بازي تداركاتي خوب نیز در نظر گرفته بوديم كه متاسفانه همه چيز به هم خورد. ما پس از بازي با تراكتورسازی 8، 9 روز را كاملا از دست داديم كه اين موضوع روي آمادگي جسماني و فني تيم تاثير مي​گذارد و اميدواريم طي يك هفته باقي​مانده تا بازي با استقلال كه براي​مان خيلي مهم است، تمام تلاش​مان را كنيم تا به آمادگي جسماني نسبي​اي دست پيدا كنيم.

مكوندي افزود: اين بازي همان​قدر كه براي ما مهم است براي تيم​هاي بالانشين جدول نیز مهم است و ما ديگر فرصتي براي از دست دادن بازي​هاي‌مان نداريم و فكر مي​كنم به دلیل تعطيلي تمرينات​مان بسیار ضربه خورده‌ايم. ما با استقلالي بازي داريم كه طي هفته​هاي گذشته مسابقات، شرايط بسيار خوبي داشته و نتايج بسيار خوبي هم كسب كرده است و توانسته فاصله امتيازي​اش را با تيم​هاي صدر جدول كم كند و در واقع این تیم توانسته خود را جزو تيم​هاي صدر جدول آورد و اميد قهرمانی را در خودش زنده نگه دارد.

وي افزود: ولی شرايط‌ ​ما با استقلال متفاوت است، چرا كه انتهاي جدول هستيم و بايد تمام تلاش​مان را به کار بگیریم تا طي مسابقات باقي​مانده، حداكثر امتيازات را كسب كنيم تا فاصله امتيازي​مان را با تيم​هاي انتهايي جدول بيشتر كنيم. چهار تيم 19 امتيازي در پايين جدول است كه ما با كسب امتياز از بازی‌های‌مان مي​توانيم از انتهاي جدول جدا شويم و با از دست دادن هر بازي نیز خطر سقوط را بيشتر احساس مي​كنيم. به نظرم شرايط‌مان سخت​تر از قبل شده و اميدواريم در اين شرايط خودمان را پيدا كنيم و با ارائه يك بازي خوب، نتيجه خوب هم كسب كنيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار