تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۸۳۷۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان خواستار شد:
ضرورت تشکیل کارگروه گردشگری در رامهرمز
معاون مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان خواستار تشکیل کارگروه گردشگری در شهرستان رامهرمز شد.

فردین بیگدلی امروز اظهار کرد: شهرستان رامهرمز دارای شاخص‌های بالقوه‌ای است که هنوز نتوانسته‌ایم از حداکثر این شاخص‌ها استفاده کنیم و این مهم با همکاری سایر مسئولان و همیاری مردم محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: در حوزه صنایع دستی در این شهر هنرمندان بسیار خوبی داشته‌ایم که با فوت این صنعتگران، بخشی از این آثار و هنرمندان از بین رفته است.

معاون مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تصریح کرد: در حوزه گردشگری ظرفیت‌های زیاد و جاذبه‌های خوبی را داریم، از آبشار ابوالفارس تا نخستین چاه‌های نفت که در منطقه ماماتین انگلیسی‌ها حفر کردند تا به دشت رامهرمز برسد، یک سری ویژگی‌هایی هستند که می‌تواند سرمایه گذاری کرد و گردشگری را رونق داد.

وی افزود: بسترهای فراوانی در رامهرمز و حومه وجود دارد که می‌تواند با آماده کردن زیرساخت‌ها بهترین مناطق را برای گردشگری در این شهرستان ایجاد کرد.

بیگدلی تاکید کرد: تاسیس و کارگروه گردشگری از ضروریات است که باید سریعا تشکیل شود و گردشگری را با حمایت مردم و مسئولان توسعه داد.

معاون مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان در پایان گفت: گردشگر می‌تواند درآمد بسیار خوبی را برای کشور و هر شهرستان به وجود آورد و در اقتصاد مردم منطقه بسیار تاثیرگذار خواهد بود و به توسعه فرهنگی نیز کمک خواهد کرد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار