تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۸۳۷۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار باوی خبر داد:
تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه در شهرستان باوی ویژه نوروز
فرماندار باوی از تشکیل کمیته‌های پنچ‌گانه متشکل از دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسان شهرستان ویژه ایام نوروز خبر داد.

عصر امروز جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر نوروزی شهرستان باوی با حضور حیدر سیدی فرماندار باوی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حیدر سیدی با توجه به راه ارتباطی شهرستان باوی به عنوان محور مواصلاتی و ارتباطی بین چندین شهر مهم استان و جذب مسافر به این شهرستان اظهار کرد: مجاورت شهرستان با مرکز استان و داشتن طبیعت بسیار زیبا و سرسبز و مردمی شریف و مهمان‌نواز می‌تواند در جلب مسافران و میهمانان از سایر استان و شهرستان‌ها نقش مهمی ایفا کند.

باوی افزود: مهمترین مصوبات این ستاد، تشکیل کمیته‌ای پنج‌گانه شامل کمیته رویدادهای فرهنگی، کمیته سلامت و محیط زیست، کمیته امور شهری، کمیته حمل و نقل و ترافیک و امنیتی و انتظامی، کمیته کنترل کیفی و ارزیابی با هماهنگی و تعامل بین همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان باوی است.

وی ادامه داد:  آمادگی شهرداری‌ها، فرماندهی انتظامی، پلیس راه و راهنمایی رانندگی، آموزش و پرورش، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان‌ و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان برای ‌استقبال از میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور، دایر کردن پنج نمازخانه سیار در آزاد راه امام حسن مجتبی(ع) جهت مهمانان نوروزی، استقرار پایگاه‌های تامین امنیت در پارک‌ها توسط نیروی انتظامی از جمله این موارد است.

انجام اقدامات ترافیکی نوروز در شهرستان باوی

انجام اقدامات ترافیکی نوروزی نظیر ساماندهی موانع، رنگ آمیزی جداول، نصب تابلوهای راهنمایی و... در در جلسه شورای ترافیک شهرستان باوی مصوب شد.

حیدر سیدی در جلسه اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن سال نو و ورود مسافر به این شهرستان، ضرورت و هماهنگی لازم بین ادارات مرتبط جهت انجام هرچه بهتر امور و برقراری ترافیک روان در جاده‌ها اجرا خواهد شد.

وی افزود: با نزدیک شدن به ایام نوروز بار ترافیکی افزایش می‌یابد که در این خصوص باید تدابیر ویژه با یک برنامه ریزی داشته باشیم.

ساماندهی موانع، رنگ آمیزی جداول، نصب تابلوهای راهنمایی و تامین روشنایی مسیر اتوبان امام حسن مجتبی(ع) از مهمترین مصوبات جلسه شورای ترافیک شهرستان باوی هستند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شهرستان باوی
:
:
:
آخرین اخبار