تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۸۳۸۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
داعش ۳۲ نفر را در الانبار تیرباران کرد
تروریست‌های داعشی 32 نفر از نیروهای امنیتی را در منطقه الداهیه در شهر البغدادی در استان الانبار عراق اعدام کردند.

تروریست‌های داعشی 32 نفر از نیروهای نظامی و عشایر محلی را در منطقه الداهیه در شهر بغدادی در استان الانبار عراق با شلیک گلوله بر سر آن‌ها اعدام کردند.

براساس گزارش رویترز، داعشی‌ها به مردم اجازه ندادند اجساد افراد کشته شده را به مکان دیگر انتقال دهند.

به گزارش منابع خبری عراقی، این افراد، پیش از این در درگیری‌های رخ داده در یک مجتمع مسکونی در منطقه «البغدادی» به دست تکفیری‌ها داعش به اسارت گرفته شده بودند که نیمه‌های شب امروز (یکشنبه) اعدام شدند.

به گزارش پایگاه خبری العالم الیوم، این جنایت در ۹ کیلومتری غرب پادگان نظامی عین الاسد، در استان الانبار و نزدیکی منطقه «البغدادی» انجام گرفت.

تروریست‌ها در حملاتی جداگانه با خمپاره چند منطقه مسکونی و یک پایگاه نظامی را نیز هدف قرار دادند که در این حملات هم دستکم 5 نفر کشته و 6 تن دیگر زخمی شدند.

منطقه «البغدادی» جزء نواحی استراتژیک در نزدیکی پادگان «عین الاسد» است که در این پادگان نیروهای نظامی آمریکایی حضور دارند.

بیش از دو هفته است که درگیری‌های سنگینی در یک مجتمع مسکونی در این منطقه بین نیروهای ارتش عراق و تروریست‌های داعش درگرفته است. بسیاری از آوارگان عراقی در استان الانبار، پیش از این در این مجتمع مسکونی پناه گرفته بودند که حال با یورش تکفیری‌های داعش مواجه شده‌اند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار