تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۸۳۸۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوی:
فولاد با دست پر به اهواز برمی گردد
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم فولاد خوزستان با آمادگی كامل به تاشكند سفر خواهد كرد و ما امیدوار هستیم با دست پر به اهواز برگردیم.

نعیم سعداوی عنوان كرد: تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان در بازی اول خود سه گل خورده در كارنامه دارد اما به طور حتم در بازی دوم در نقش میزبان حاضر شده و تمام تلاش خود را برای برد انجام خواهد داد.

وی با اشاره به شرایط آب و هوایی سرد در ازبكستان افزود: تیم فولاد خوزستان با آمادگی كامل به تاشكند سفر خواهد كرد و ما امیدوار هستیم تا با دست پر به اهواز برگردیم.

سعداوی در خصوص بازی قبلی فولاد با تیم السد قطر تصریح كرد: در بازی با السد در نیمه اول خوب کار کردیم و موقعیت هم داشتیم و تلاش بازیکنانمان هم خوب بود ولی در نیمه دوم تصمیمات داور، شرایط بازی را برای ما کمی سخت کرد.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تصریح کرد: ما می توانیم با امتیاز گرفتن در ازبکستان و همچنین پیروزی مقابل الهلال، شرایط خود را در جدول بهتر کنیم. فولاد بازیکنان باتجربه ای دارد و مطمئن باشید که ما روند خوبی را دوباره پیدا خواهیم کرد. در لیگ برتر هم دنبال شکست دادن پیکان هستیم تا شرایط مناسبی در جدول پیدا کنیم.

وی با بیان اینكه خوشحال هستیم كه در گام اول توانستیم یک امتیاز را كسب كنیم، گفت: تنها ناراحتی تیم فولاد از مساوی در مقابل تیم السد این است كه نتوانستیم با حضور تماشاگران بسیار زیاد، گلی را به ثمر برسانیم.

سعداوی با بیان اینکه باید بستر مناسبی برای حضور هواداران در ورزشگاه الغدیر اهواز ایجاد کرد، تصریح کرد: از مسئولان مربوطه تقاضا دارم تا شرایط بهتری برای ایاب و ذهاب تماشاگران فراهم كند.

تیم فولاد خوزستان امروز به همراه تیم پرسپولیس در پروازی چارتر برای برگزاری دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا راهی تاشکند ازبکستان می شوند.

دیدار تیم های لوکوموتیو ازبکستان و فولاد روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۳:۳۰ برگزار می شود.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار