تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۸۳۸۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر کنگره سرداران و یکهزار شهید اندیمشک خبر داد:
رونمایی از کتاب سردار شهید محمدرضا فردچیان در اندیمشک
دبیر کنگره سرداران و یکهزار شهید اندیمشک گفت: رونمایی از «کتاب سردار شهید محمدرضا فردچیان» در این شهرستان برگزار می‌شود.

احسان کریم‌پور امروز اظهار داشت: مراسم رونمایی از کتاب سردار شهید محمدرضا فردچیان از فرماندهان دفاع مقدس با عنوان ستاره‌ای از کهکشان خیبر با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و مسئولان در اندیمشک برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کتاب توسط موسسه فرهنگی هنری غدیر و در قالب طرح هر شهید یک کتاب در 2 هزار جلد رقعی به چاپ رسیده است.

دبیر کنگره سرداران و یکهزار شهید اندیمشک اضافه کرد: به مناسبت برگزاری دومین کنگره سرداران و یکهزار شهید اندیمشک کتاب حماسه زینبیان شامل خاطرات بانوان اندیمشکی در طول هشت سال دفاع مقدس همزمان با برگزاری کنگره در 21 اسفندماه جاری رونمایی خواهد شد.

کریم‌پور خاطرنشان کرد: همچنین کتاب داستان کوتاه سجاده خونین به نویسندگی حسین بذرافکن از نویسندگان حوزه دفاع مقدس در روز برگزاری اجلاسیه در این شهرستان رونمایی خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: باید از همه ابزارها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه استفاده کرد و زبان هنر به واسطه لطافت و ویژگی‌های خاص خود یکی از بهترین این ابزار است.

وی در پایان عنوان کرد: دومین کنگره سرداران و یکهزار شهید اندیمشک با حضور و سخنرانی مسئولان کشوری و لشکری در 21 اسفندماه جاری در مصلای این شهر برگزار خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار