تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۸۳۸۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار ویژه آبادان تاکید کرد:
لزوم عملیاتی شدن مصوبات شورای سلامت آبادان
معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه آبادان بر لزوم عملیاتی شدن مصوبات شورای سلامت شهرستان تاکید کرد.

علی نیازی در حاشیه جلسه شورای سلامت اظهار کرد: به منظور دستیابی به اهداف شورای سلامت، جلسات این شورا ضمن خروج از نشست صرف و گفتمان بی‌حاصل، باید به شکل عملیاتی و کاربردی در آید.

وی افزود: عدم تصمیم گیری مناسب و عملیاتی نشدن مصوبات، موجب کاهش و یا رفع مشکلات و مسائل پیرامون بهداشت و سلامت مردم نمی‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه آبادان عنوان کرد: چنانچه خواهان کسب نتایج مناسب و خوب از برگزاری جلسات هستیم باید خروجی مصوبات مشخص شود.

نیازی با تاکید بر لزوم افزایش توان برنامه ریزی در دستگاه‌های مرتبط با امر بهداشت و سلامت شهروندان تصریح کرد: برنامه‌ریزی بر شاخص‌ها و مدیریت برنامه، باید در دستور کار اعضای شورای سلامت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برخی از دستگاه‌های عضو شورای سلامت بر اساس وظیفه ذاتیشان اقداماتی را به انجام می‌رسانند، یادآور شد: باید در جهت برنامه ریزی، اجرا و تحقق آنچه که در شوراها به ویژه شورای سلامت مصوب می‌شود اقدامات جدی‌تر و عملیاتی‌تری صورت گیرد.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری ویژه آبادان از مسئولان دانشکده علوم پزشکی آبادان خواست تا نسبت به فعال سازی کمیته بهداشت و سلامت اقدامات اساسی انجام دهند.

نیازی در پایان، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پدیده گرد و غبار در آبادان گفت: باید به این موضوع به عنوان یک معضل جدی نگاه شود، چرا که با نزدیک شدن به فصل تابستان این مسئله نمود بیشتری پیدا می‌کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار