تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۸۳۸۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺍﻣﺪﺍﺩ شادگان خبر داد:
برگزاری جشن نیکوکاری در 72 پایگاه ثابت و سیار شادگان
ﻣﺪﯾﺮ ﮐﻤﯿﺘﻪ ﺍﻣﺪﺍﺩ شادگان گفت: ﺟﺸﻦ ﻧﯿﮑﻮﮐﺎﺭﯼ دﺭ 72 ﭘﺎﯾﮕﺎﻩ سیار و ثابت این شهرستان برگزار ﻣﯽ‌ﺷﻮﺩ.

جلیل علیزاده امروز با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در 72 پایگاه ثابت و سیار شهرستان اظهار داشت: امسال در هفته احسان و نیکوکاری، در سطح شهرستان، 12 پایگاه ثابت و 60 پایگاه در مدارس، کار جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را جهت کمک به نیازمندان انجام می‌دهند.

وی، مردم شهرستان را افرادی خیراندیش و نیکوکار دانست که در انجام کار نیک و پسندیده از یکدیگر سبقت می‌گیرند و در ادامه افزود: همه ساله در آستانه بهار طبیعت و آغاز سال نو، با برپایی جشن احسان و نیکوکاری شاهد حضور پرشور مردم کشورمان هستیم تا با شکوه و عظمت حضور یکپارچه خود افتخاری دیگر آفرینند.

علیزاده، هدف از برگزاری عمده جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید را اشاعه فرهنگ احسان و همدلی، تاکید بر حفظ ارزش‌های اخلاقی و دینی، توسعه فرهنگ انفاق و یاری رساندن به فقرا و ایتام با محوریت دانش آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت و نیازمند عنوان کرد.

این مسئول ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩ: امیدواریم در این جشن همچون سال گذشته، مردم و خیرین شادگان در روز جشن نیکوکاری به یاری نیازمندان بشتابند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شادگان خاطرنشان کرد: شرکت در جشن نیکوکاری فرصتی است برای همدلی و یاری رساندن با نیازمندان که چشم انتظار کمک هستند.

وی در پایان، خواستار حضور همه جانبه تمام کسبه، بازاریان، اصناف و عموم مردم شهرستان در این اقدام نیکوکارانه شد و اذعان داشت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده در جشن نیکوکاری بین نیازمندان توزیع خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار