تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۸۳۸۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس پلیس راهور خوزستان خبر داد:
اعمال محدودیت ترافیکی در شب عید
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي خوزستان با اشاره به برخورد قانونی با رانندگان پرخطر گفت: نه تنها در آستانه نوروز بلکه در همه اوقات با رانندگان متخلف برخورد شده و گواهينامه​ رانندگان متخلف توقیف خواهد شد.

سرهنگ عادل مجدمي اظهار كرد: با افرادي كه حقوق عامه شهروندان را رعايت نمي​كنند، در هر زماني برخورد خواهد شد. همچنین گواهينامه رانندگاني كه بیش از 30 نمره منفي دارند، توقيف می‌شود.

وی با بیان این که نظارت پلیس راهور از طريق دوربين‌های ناظر ترافیکی، بر معابر  و خیابان‌ها اعمال می‌شود، افزود: برخورد با متخلفان، كاملا هوشمند و به روز است و در حداقل زمان، برگ جريمه صادر و از طريق پيامك به راننده متخلف اطلاع‌رسانی می‌شود.

مجدمی ادامه داد: در نظارت بر ترافیک شهری، خودروهاي با رانندگان پرخطر در اولويت قرار دارند. گواهینامه رانندگان پرخطر تا 3 ماه توقيف شده و پس از گذشت اين مدت، با پرداخت 60 هزار تومان جریمه، گواهينامه تحویل داده می‌شود.

وي در مورد ازدحام جمعیت در هنگام خرید شب عيد گفت: اعمال محدويت ترافيكي شب عید در هسته مرکزی شهر اهواز از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی تا ساعت 22 افزايش می‌یابد و هم‌زمان با همکاری شهرداري، مدت زمان خدمات‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومي ارتقاخواهد یافت تا مشكلي براي تردد مردم به وجود نیاید.

رئيس پلیس راهنمايي و رانندگي خوزستان تصريح كرد: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي در اين مدت مي‌تواند در کاهش ترافیک هسته مرکزی بسيار موثر واقع شود. هسته مركزي شهر اهواز برای تردد همه خودروها محدودیت دارد و امكان تردد خودروهاي شخصي وجود ندارد؛ در این شرایط شهروندان سعي كنند از اتوبوس​های شهری، تاكسي​هاي زرد و خودروهاي سامان‌دهي شده استفاده كنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار