تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۸۳۸۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون کمیته امداد خوزستان :
شور نیکوکاری در خوزستان با محوریت مساجد برگزار می‌شود
معاون کمیته امداد خوزستان گفت: امسال کمک‌های مردمی با محوریت جمع آوری در مسجد برای نیازمندان محله دریافت می‌شود که یک ابتکار جدید در این مسئله است.

محمدرضا علیپور اظهارداشت: از روز گذشته هفته احسان و نیکوکاری در خوزستان همزمان با سراسر کشور در خوزستان آغاز شده و تا روز جمعه پانزدهم اسفندماه ادامه دارد.

وی افزود: برنامه‌های ویژه این هفته آغاز شده اما برنامه‌های اصلی در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به هم‌زمان شدن هفته احسان و نیکوکاری با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: امسال در نام برنامه‌ها تغییر صورت گرفته و از جشن نیکوکاری به شور نیکوکاری تغییر نام یافته است.

وی شعار هفته احسان و نیکوکاری را «شورنیکوکاری و اکرام فاطمی» عنوان کرد و اظهارداشت: در روز چهارشنبه برنامه‌ای در مدارس سراسر استان خوزستان تدارک دیده‌ایم، روز پنج شنبه هم چادرهای جمع اوری کمک‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) برپا می‌شود.

علیپور افزود: روز جمعه نیز چادر‌ها در مصلی‌های نماز جمعه شهرهای مختلف خوزستان برپا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان عنوان کرد: از نیمه دوم سال گذشته برنامه‌هایی با محوریت مسجد آغاز شد که امسال مساجد نیز در این امر فعال هستند.

وی گفت: امسال کمک‌های مردمی با محوریت جمع آوری در مسجد برای نیازمندان محله دریافت می‌شود که یک ابتکار جدید در این مسئله است.

علیپور افزود: کسانی که می‌خواهند از طریق الکترونیکی کمک‌های خود را بپردازند؛ به شماره حساب 4444 بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار