تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۸۳۸۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک:
پروژه تعریض پل سد "دز" در اندیمشک آغاز شد
فرماندار اندیمشک گفت: طرح تعریض پل سه راهی سد دز اندیمشک با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال آغاز شد.

حمیدرضا گودرزی در حاشیه آغاز طرح تعریض پل سد دز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح تعریض پل سه راهی سد دز اندیمشک با اعتبار 10 میلیارد ریال آغاز شد.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح پل سد دز 6 متر تعریض می‌شود، گفت: هزینه‌های اجرای این طرح از منابع شهری و استانی تخصیص یافته است.

فرماندار اندیمشک افزود: این پل در مجاورت کمربندی شرق اندیمشک واقع است و به عنوان محور ارتباطی سد دز با شهرستان اندیمشک است.

وی بیان کرد: عملیات بهسازی مسیرهای ارتباطی شهرستان با توجه به نقش محوری شبکه‌های ارتباطی اندیمشک در مسیرهای مواصلاتی برون شهری و کشوری تا پایان سال با جدیت ادامه دارد.

وی گفت: طرح تعریض مسیر سد دز تا سه راهی شهرستان نیز با اعتبار 4 میلیارد ریال آغاز شده است و پیش بینی می‌شود در سه ماه ابتدایی سال آینده با توجه به اقدمات صورت گرفته و انجام حجم قابل توجه این طرح به صورت کامل اجرا و به بهره برداری کامل برسد.

گودرزی عنوان کرد: این محور یکی از محورهای پرتردد و مهم شهرستان اندیمشک است و با توجه به عبور کمربندی شرق شهرستان از ابتدای پل سه راهی سد دز اندیمشک و نقش ترانزیتی این مسیر با اجرای کامل این طرح سوانح رانندگی این مسیر پر خطر به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

وی گفت: عملیات رنگ آمیزی معابر شهری به مناسبت آغاز سال نو و افزایش تردد از محور‌های ارتباطی شهرستان اجرایی شده است و پیش بینی می‌شود مرحله اول تقاطع غیر هم سطح بسیج اندیمشک‌ واقع در انتهای کمربندی شرق اندیمشک و در ابتدای مسیر ارتباطی اندیمشک - اهواز تا پیش از پایان سال به بهره برداری برسد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار