تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۸۳۸۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تقی زاده:
۱۸ هزار فقره وام ۱۰۰ میلیون ریالی به فرهنگیان خوزستان پرداخت شد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از پرداخت ۱۸ هزار فقره وام ۱۰۰ میلیون ریالی به فرهنگیان این استان خبر داد.

محمد تقی زاده اظهار کرد: به استحضار می رساند در راستای ارائه خدمات رفاهی و تسهیلات و همچنین ایجاد رضایت مندی فرهنگیان اقدامات فراوانی را انجام داده ایم. تخصیص ۱۵ هزار و ۱۵۷ فقره وام پنجاه میلیون ریالی با کارمزد ۱۲ درصد و تخصیص ۱۸ هزار فقره وام ۱۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۲۲ درصد از جمله این اقدامات است.

وی افزود: صدور ۱۲ هزار کارت اعتباری خرید، تخصیص یک هزار فقره وام قرض الحسنه ۱۰ میلیون ریالی و پرداخت وام از طریق صندوق های ضروری به میزان ۶۰۰ میلیارد ریال از دیگر کارهایی است که در راستای ارائه خدمات رفاهی و ایجاد رضایتمندی فرهنگیان در استان انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در ارتباط با کمک های بلاعوض عنوان کرد: هشت میلیارد ریال کمک بلاعوض به بیماران صعب العلاج از جمله فرهنگیان، افراد تبعی و دانش آموزان پرداخت شد.

تقی زاده تصریح کرد: تمهیدات لازم برای صدور کارت اعتباری تا سقف ۱۰ میلیون ریال با کارمزد دو درصد و دوره بازپرداخت ۶ الی ۱۰ ماهه انجام شده است.

وی در پایان گفت: ۹ میلیارد ریال از محل سرانه بیمه حوادث به منظور کمک به بیماران صعب العلاج فرهنگی و دانش آموزان اختصاص داده شد. همچنین ۶۸۳ دستگاه خودرو با تسهیلات ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون ریالی به فرهنگیان واگذار شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار