تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۸۳۸۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حویزاوی:
۱۵ زمین چمن در خرمشهر احداث می شود
شهردار خرمشهر از افتتاح ۱۵ زمین چمن مصنوعی در مناطق مختلف این شهر توسط شهرداری خبر داد.

محمد حویزاوی  اظهار کرد: توجه به توسعه فضاهای ورزشی یکی از مواردی است که به صورت جدی مورد توجه شهرداری این شهرستان قرار دارد به همین دلیل با همکاری اعضای شورای شهر و نماینده خرمشهر در مجلس انجام برخی پروژه های در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است تا فضاهای ورزشی شهر در کنار فضاهای تفریحی افزایش یابد.

وی افزود: بر همین اساس یکی از برنامه های کوتاه مدت شهرداری خرمشهر، احداث برخی زمین های ورزشی برای جوانان این شهر است تا با این کار اوقات قراغت این جوانان در محیط های سالم پر شود.

حویزاوی افزود: هم اکنون این شهرداری در نظر دارد ۱۵ زمین چمن مصنوعی ورزشی را در مناطقی از این شهرستان احداث كند. در خصوص این پروژه ها كه از پروژه های میان مدت شهرداری خرمشهر به حساب می آیند و از سال گذشته به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده به زودی با تکمیل و بهره برداری در اختیار مردم خرمشهر قرار می گیرد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، مقرر شد كه این زمین چمن های مصنوعی به ترتیب اولویت در مناطق «كوی ویلا»، «عباره»، «پیش ساخت» و «زهیریه» احداث شوند كه تاكنون اولین زمین چمن مصنوعی كه در طول هفت ماه گذشته آماده شده بود در مراسمی در منطقه «كوی ویلا» افتتاح شد.

شهردار خرمشهر اظهار كرد: علاوه بر مناطق پیش گفته، دو منطقه «جدیده» و «سرحانیه» و دیگر مناطق را نیز در این برنامه مدنظر داریم و تمام تلاش خود را می كنیم كه هر پنجشنبه شاهد افتتاح یک زمین چمن مصنوعی در یكی از مناطق خرمشهر باشیم.

حویزاوی اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرایی شدن این پروژه را ۱۰ میلیارد ریال اعلام كرد و گفت: تاكنون بیش از ۷۰ درصد پروژه اجرایی شده است.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار