تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۸۳۸۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سردار باقرزاده خبر داد:
تشییع پیکر بیش از 80 شهید در 22 استان طی ایام فاطمیه
فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین از تشییع پیکر بیش از 80 شهید در 22 استان کشور طی ایام فاطمیه اول خبر داد.

سردار سید محمد باقرزاده پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم استقبال از شهدا در مرز شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیام پررمز و راز بازگشت شهدا در چنین ایامی قطعا این است که همانطور که ما در مقابل ناهنجاری‌های بین‌المللی ایستادگی کردیم، ملت ایران کماکان باید ایستادگی کند و این پیام، پیام قطعی شهدا است.

وی ادامه داد: این پیکرهای مطهر که امروز به نمایندگانی ملت ایران میزبان آنها در شلمچه هستیم، در طول دو هفته اخیر از مناطق عملیاتی فاو، مجنون، العماره، شرق دجله و زیدات کاووش شده‌اند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین اضافه کرد: این 58 شهید که به تازگی به میهن اسلامی بازگشتند، شهدای دوران دفاع مقدس از یگان‌های مختلف بوده و در طی عملیات خیبر، والفجر 8، بدر، محرم، و تک دشمن در سال‌های 67 به شهادت رسیده‌اند.

وی از انتقال این شهدا از شلمچه به بندر امام خمینی خبر داد و گفت: این شهدا امشب میهمان مردم بندر امام خمینی هستند که پس از اتمام مراسم به معراج شهدای اهواز منتقل شده تا در ایام نورروز، زائران کوی شهیدان و کاروان‌های راهیان نور نیز از این فرصت معنوی بهره ببرند.

باقرزاده بیان کرد: این پیکرهای مطهر بعد از عید برای انجام عملیات شناسایی به تهران منتقل خواهند شد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین در پایان، از تشییع پیکر بیش از 80 شهید در 22 استان کشور خبر داد و گفت: در ایام فاطمیه اول، در ٢٢ استان کشور، مراسم تشیع پیکر بالغ بر 80 شهید را خواهیم داشت که پیکر شهدای شناسایی شده نیز در این میان خواهند بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار