تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۸۳۸۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدير كارآفريني و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان خبر داد:‌
صدور مجوز 4 مركز مشاوره كارآفريني در خوزستان
خوزنیوز: مدير كارآفريني و اشتغال اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان از اعطاي مجوز فعاليت به 4 شركت مشاوره شغلي و كارآفريني خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ رضا ميراني در نشست اعضا هيات فني شركت هاي مشاوره، اطلاع رساني و خدمات كارآفريني با اشاره به نقشي كه مراكز مشاوره شغلي مي توانند در توسعه كسب و كار و كارآفريني استان داشته باشند، خاطر نشان كرد: اين شركت ها از سال ها پيش در عرصه كارآفريني استان با ما همكاري داشته اند و برگزاري اين نشست صرفاً به منظور تطبيق اساسنامه اين شركت ها با دستورالعمل جديد است.

وی از اهداف ايجاد اين مراكز را ارايه مشاوره هاي تخصصي و كاربردي به كارآفرينان و سرمايه گذاران در زمينه فعاليت هاي اقتصادي دانش بنيان و مبتني بر نوآوري و فناوري هاي جديد و مخاطره پذير دانست و در ادامه افزود: ‌از جمله برنامه هاي بلند مدت اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي براي توسعه كارآفريني، ايجاد كلينيك كارآفريني و كسب و كار است كه اين مراكز از زمان ايجاد شغل تا بازنشستگي رهنمودها و مشاوره  هاي لازم را به مراجعان ارايه خواهند داد.

به گزارش خوزنیوز؛ در اين نشست چهار شركت كيفيت آوران رسا- رشدآساي جنوب- فرزانگان نوين زاگرس و كامياران پردازش رزومه اي از فعاليت هاي خود در سال هاي گذشته ارايه دادند كه منجر به اعطاي مجوز براي ادامه فعاليت به اين شركت ها شد.   
:
:
:
آخرین اخبار