تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۸۳۸۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش خبر داد:
تشکیل 107 پرونده وام اشتغالزایی در شوش
فرماندار شوش با اشاره به تشکیل 107 پرونده وام اشتغالزایی در این شهرستان گفت: 333 میلیارد ریال تسهیلات به بخش مشاغل خانگی در شوش اختصاص یافته است.

رضا نجاتی ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اشتغال شهرستان با تأکید بر احداث بازارچه‌های دائمی عرضه تولیدات داخلی اظهار کرد: با ایجاد این بازارچه‌ها می‌توان زمینه ایجاد اشتغال جوانان جویای کار را فراهم کرد.

وی با اشاره به تشکیل 107 پرونده وام اشتغالزایی توسط صندوق مهر امام رضا(ع) افزود: از این تعداد، 30 پرونده با اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال تصویب شده که زمینه اشتغالزایی بیش از 290 نفر را فراهم کرده است.

فرماندار شوش از رشد 360 درصدی معرفی افراد جویای شغل از سوی موسسه‌های کاریابی شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تاکنون تعداد 674 نفر از سوی کاریابی‌های شهرستان معرفی شده‌اند.

نجاتی یادآور شد: از ابتدای سال 93 تاکنون بیش از 52 پرونده تعاونی اشتغالزایی به بانک‌های مربوطه معرفی که از این تعداد بیش از 50 درصد موفق به اخذ تسهیلات شده‌اند.

وی در ادامه از تخصیص 134 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی کشور جهت تعاونی‌های شهرستان خبر داد و گفت: این اعتبارات در بخش‌های کشاورزی و صنعتی صرف که زمینه اشتغالزایی 137 نفر را فراهم آورده‌اند، هزینه شده است.

گفتنی است، از تعداد یک هزار و 576 شغل تعهد شهرستان در سال جاری تعداد یک هزار و 917 شغل در سامانه رصد ثبت شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار