تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۸۳۹۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربي تيم واليبال مناطق‌نفت​خيز: در جنگ نابرابر هدف​مان صعود به ليگ برتر كشور است
سرمربي تيم واليبال مناطق نفت​خيز جنوب مي​گويد در جنگ نابرابر موجود در ليگ دسته يك كشور، هدف​مان صعود به ليگ برتر است.

ابراهيم آرزومند اظهاركرد: روز گذشته در بازي سوم​مان در مرحله پلي​آف توانستيم با حساب 3 بر 2 ميزان مشهد را شكست دهيم و با كسب دو پيروزي در اين مرحله، جزو چهار تيم نهایی شويم و به افتخار بزرگي برسيم.

وي بيان‌كرد: تيم ميزان مشهد بازيكنان برتر ليگ دسته يك را جمع كرده بود و در این لیگ بدون شكست بوده است و پس از تيم پيشگامان شفق اردكان، بيشتر هزينه را انجام داده است. اين تيم از نظر هزينه اصلا قابل مقايسه با ما نيست و يك جنگ نابرابر با آن داشتیم و بازيكنان ما كاری كردند، كارستان و از تمام وجودشان مايه گذاشتند و توانستيم كار بزرگي انجام دهيم. فكر مي​كنم تيم ما از نظر هزينه تيم هشتم‏، نهم ليگ دسته يك است ولي انتخاب خوبي از نظر بازيكن داشتيم و بازيكنان و خدا كمك‌مان كردند تا به جمع چهار تيم راه پيدا كنيم.

سرمربي تيم واليبال مناطق نفت​خيز جنوب گفت: در مرحله بعدي اين رقابت​ها روز جمعه اين هفته ميهمان تيم پيشگامان شفق اردكان هستيم و مسابقات​مان 2 از 3 است و هر تيمي كه به دو پيروزي برسد، ضمن فيناليست شدن، مجوز حضور در ليگ برتر كشور را هم به دست مي​آورد. اميدوارم كه از اين مرحله نيز سربلند خارج شويم و به فينال برسيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه امسال هدف باشگاه پس از سه سال دوري از ليگ برتر کشور چیست؟ عنوان‌كرد: با بازيكنان ما قراردادهاي خوبي بسته نشد ولي تمام انگيزه و هدف ما اين است كه مسایل مالي را در نظر نگيريم و ليگ برتري شويم. تمام تيم هم‌قسم شده​ايم كه بحث مالي را كنار بگذاريم و به رسیدن به ليگ برتر فکر کنیم. به هر حال جنگ نابرابري با تيم​هاي ديگر داريم ولي هدف​ ما پس از سه سال دوري از ليگ يك این است که مجددا ليگ برتري شويم.

آرزومند گفت: از آقاي نظري، مديريت باشگاه نیز تشكر مي​كنم كه هميشه يار و حامي ما بوده است. این باشگاه بوده كه هميشه چراغ واليبال را در استان روشن نگه داشته است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار