تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۸۳۹۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربي فولادنوين: تيم​ ما متعلق به هيچ ستاره​اي نیست/انگیزه‌ام برای ادامه کار بیشتر شده است
سرمربي تيم فوتبال فولادنوين خوزستان گفت: قرار گرفتن در صدر جدول رده‌بندی برترین مربیان ایرانی، انگیزه‌ام را برای انجام کار بهتر، بیشتر کرده است.

سيدكورش موسوي پس از برد تیمش مقابل فجرسپاسي شيراز در لیگ دسته یک کشور، اظهارکرد: ما پيش​بيني مي​كرديم كه مقابل حريف‌مان بازي سختي را داشته باشيم؛ چرا كه فجر واقعا يك شاكله ليگ برتری داشت و تيمی با تجربه و از بازيكنان با كيفيتي برخوردار بود.

وی افزود: مي‌دانستيم كار سختي را پيش رو داريم. ما در دو بازي گذشته امتيازاتي را از دست داده بوديم و به دنبال برد در اين بازي بوديم. در نظر داشتيم كه حداقل اشتباه را داشته باشيم تا پيروز از زمين بيرون بياييم. خدا را شكر اين اتفاق افتاد و در يك بازي سنگين و پاياپاي تيم قدرتمند فجر را شكست دادیم. مسابقه با كيفيتي بود و هر دو تيم به دنبال كسب سه امتياز بودند. يك بازي جوانمردانه را از طرف هر دو تيم ديديم و خدا را شكر با تلاش بازيكنان‌مان تيم فجر را شكست داديم.

موسوی در پاسخ به اين سوال كه آيا تا پايان ليگ مي​توانيد اين روند را ادامه دهيد و در صدر جدول باقی بمانید؟ گفت: خدا را شكر باشگاه ما داراي يك مدير توانمند است و اهداف مشخص و از قبل تعيين شده​اي دارد. ما برنامه​ريزي دقيقي داشتيم كه چه امتيازهايي را كسب كنيم و تا اين هفته از رقابت​ها در كجاي جدول باشيم. تاكنون به اهدافي که مد نظر داشتيم، رسيديم و روز به روز يك گام رو به جلو برمي​داريم. اين نتايج به دلیل داشتن يك مدير توانا و آگاه است. اين را هم بايد گفت كه تيم ما يك تيم جوان است و از لحاظ مالي از همه تيم​هاي ليگ دسته اول پايين​تر است. قراردادهاي بازيكنان ما از پنج ميليون تا 15، 20 ميليون تومان است و با سایر تيم​هاي ليگ دسته يك فاصله​ بسيار زيادي داريم. علاوه بر اين، بازيكنان ديگر تيم​ها چندین سال سابقه حضور در ليگ برتر و دسته يك را دارند.

وي اضافه كرد: تيم ما يك تيم جواني بود و براي اين‌كه بتوانيم جبران بعضي مسايل فني را بكنیم، ​چهار، پنج ماه زودتر نسبت به بقيه تيم​ها تمرينات‌ و كار بدني‌مان را زودتر شروع كرديم و به يك هماهنگي رسيديم و در نهايت خدا را شكر به يك تيم تبديل شديم. اكنون تيم​مان به هيچ ستاره​اي تعلق ندارد و همين اتفاق باعث شده كه در صورت از دست دادن چند بازيكن هم، كيفيت تيمي​مان پايين نيايد. همچنين با به كارگيري فاكتورهايي، شرايطي ايجاد كرديم كه هر بازيكني بتواند در تركيب تيم قرار بگيرد. اين عامل باعث مي‌شود يك رقابت سالم بين بازيكنان بوجود بياید و اين مي​تواند يكي از عوامل موفقيت تيم ما باشد. علاوه بر اين ما همكارهايي را داريم كه خيلي خوب كار مي​كنند و همه چيز دست به دست هم داده است و يك گروه شده​ايم كه در رسيدن به موفقيت به هم كمك مي​كنيم.

سرمربي تيم فوتبال فولادنوين خوزستان درباره بازي بعدی تيمش مقابل نساجي قائمشهر گفت: نساجي يكي از تيم​هاي ريشه​دار و مدعي صعود به ليگ برتر است و از تماشاگران قابل احترامي برخوردار است. كارمان بسيار سخت است و تيم نساجي هميشه خوب كار كرده است و رقيب ما براي صعود به ليگ برتر است ولی ما براي كسب سه امتياز به قائم‌شهر مي​رويم و مثل بازي​هاي گذشته، تيم​مان را هجومي به زمين مي​فرستيم. فولادنوين بهترين خط حمله را در ليگ  دارد و مي​رويم تا پيروز از ميدان خارج شويم. ان‌شاالله بتوانيم يك بازي شايسته را انجام دهيم و هر تيمي كه شايسته پيروزي باشد به سه امتياز بازي دست پيدا كند.

وي در پايان در خصوص قرار گرفتن در صدر جدول رده‌بندی برترین مربیان ایرانی که از سوی كانون مربيان فوتبال ایران اعلام شده است، عنوان كرد: اين اتفاق مثبت نیز مشمول كار گروهي​اي است كه گفتم. اين موفقيت شامل همه كارهاي گروهي تيم​مان مي​شود و زحمت بازيكنان، مديريت باشگاه و اعضاي كادر فني است. من هم سهم كوچكي در اين موفقيت داشتم كه اين كارمان را سنگين​تر مي​كند. همچنين از متوليان اين كار تشكر مي​كنم كه باعث شدند انگیزه بيشتري داشته باشم و كار را بهتر از گذشته دنبال كنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار